Dla mieszkańców Białegostoku ciągły rozwój branży finansowej sprawia, że wiele instytucji pomimo popularności rozwiązań online decyduje się na otwieranie nowych stacjonarnych punktów obsługi klienta. Jak na tle innych wypada oferta Santandera? Sprawdźmy.
Santander Białystok – oddziały
Santander Białystok ma swoje oddziały praktycznie w całym mieście. Większość z nich jest dostępna dla klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych. Biorąc pod uwagę atrakcyjność stacjonarnych placówek banku Santander, warto wskazać takie aspekty, jak:
- Dogodne godziny pracy
- Bogata oferta produktów finansowych
- Wykwalifikowana kadra doradców
- Łatwy dojazd do placówek z dowolnej części miasta
Bank Santander Białystok jest instytucją, która stale się rozwija, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów na terenie tej miejscowości. Co ciekawe, każdy oddział Santander Białystok pracuje w godzinach dopasowanych tak, aby każdy klient zainteresowany ofertą mógł umówić się na spotkanie z konsultantem w dowolnej placówce.
Bank Santander Białystok – wpłatomaty i bankomaty
Wpłatomat Santander Białystok to urządzenie, które dostępne jest do użytku przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Istotne jest to, że bank nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za realizację operacji polegających na wpłatach i wypłatach środków. Niemalże w każdej placówce tej instytucji znajduje się bankomat. Santander Białystok ułatwia mieszkańcom tego miasta realizację transakcji gotówkowych poprzez:
- Udogodnienia dla niepełnosprawnych
- Ekrany dotykowe
- Możliwość wykonywania transakcji bez użycia karty
- Wiele języków obsługi bankomatów i wpłatomatów do wyboru
- Opcja obsługi głosowej dla niewidomych
Jak widać na powyższych przykładach, warto być klientem banku Santander Białystok. Oddziały na terenie tej miejscowości dostosowują się do aktualnych potrzeb konsumentów.
Santander Białystok oddziały – jakie usługi oferują?
Udając się do wybranej placówki Santandera w Białymstoku można zrealizować różnego rodzaju operacje płatnicze i nie tylko. Do podstawowych spraw, jakie można załatwić na miejscu, zaliczamy:
- Złożenie wniosku o kredyt hipoteczny, gotówkowy, konsolidacyjny
- Złożenie wniosku o zmianę danych osobowych
- Ustawienie zlecenia stałego
- Wpłatę i wypłatę środków
Dodatkowo w stacjonarnych punktach obsługi klienta można też kompleksowo zapoznać się z aktualną ofertą banku oraz dostosować proponowane rozwiązania finansowe do swoich potrzeb. W zakres usług dodatkowych wchodzi także dyspozycja zamknięcia rachunku osobistego, firmowego oraz możliwość skorzystania z biura maklerskiego.
Zdecydowanie warto zostać klientem Santandera w Białymstoku. Wystarczy zapoznać się z opiniami aktualnych konsumentów, aby przekonać się, że placówki w Białymstoku są nastawione przede wszystkim na zadowolenie każdego kontrahenta. Dogodne umiejscowienie oddziałów, wydłużone godziny pracy oraz udogodnienia dla niepełnosprawnych to główne atuty punktów stacjonarnej obsługi Santandera w tym mieście.