Wiele osób w dzisiejszych czasach zastanawia się, z jakiego banku usług najlepiej skorzystać. Obecnie w Polsce działa wiele instytucji finansowych, które chcąc przyciągnąć nowych klientów, otwierają nowe stacjonarne punkty obsługi. Czy jednak każdy bank jest warty uwagi? Warto to sprawdzić na przykładzie Santandera.
SPIS TREŚCI
Santander Kielce – rozmieszczenie placówek
Bank Santander Kielce ulokował swoje oddziały w najbardziej zaludnionych miejscach infrastruktury miejskiej, dzięki czemu wszyscy mieszkańcy mają wygodny dostęp do usług stacjonarnej bankowości. Co jednak wpływa na miejsca, w których powstają nowe punkty Santander Kielce? Oddziały powstają na podstawie analizy:
- Gęstości zaludnienia
- Bliskości zakładów pracy
- Rozmieszczenia przystanków komunikacji miejskiej
- Zainteresowania konsumentów usługami bankowości stacjonarnej
Biorąc pod uwagę rozmieszczenie placówek, Santander Kielce zrobił to niemalże doskonale. Kilka punktów w ścisłym centrum oraz pozostałe na obrzeżach to gwarancja ogólnodostępności usług dla wszystkich mieszkańców tej miejscowości.
Santander Kielce – godziny pracy
Santander Kielce godziny otwarcia dostosował tak, aby większość osób zamieszkujących tereny tego miasta miała możliwość spotkania się z doradcą w dogodnych dla nich godzinach. Poszczególne punkty stacjonarnej obsługi konsumenta dostępne są od godzin porannych do popołudniowych dla klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych w zakresie prowadzenia kont firmowych, osobistych i nie tylko.
Santander Kielce – transakcje gotówkowe
Co znajduje się w każdej placówce Santander Kielce? Bankomat to urządzenie, które dostępne jest zarówno w każdym oddziale, jak i wyznaczonych punktach w infrastrukturze miejskiej. Tego typu urządzenia umożliwiają realizację transakcji polegających na wpłatach i wypłatach gotówki bez dodatkowych opłat. Oprócz tego, że wpłatomat Santander Kielce dostępny jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu, dodatkowo wszelkie operacje są księgowane maksymalnie w ciągu godziny od czasu ich wykonania.
Bank Santander Kielce – co można załatwić na miejscu?
Na miejscu w stacjonarnych punktach obsługi klienta Santandera można załatwić takie sprawy, jak;
- Zmiana danych osobowych
- Blokada zaginionych kart płatniczych
- Złożenie wniosków kredytowych
- Otwarcie nowego rachunku bankowego
- Złożenie dyspozycji likwidacji konta
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą produktów finansowych tego banku w Kielcach oraz korzystania ze stacjonarnej bankowości. To nie tylko maksimum bezpieczeństwa, ale i wygoda dla osób preferujących bezpośredni kontakt z doradcą finansowym.
Zdecydowanie warto być klientem tej instytucji. Podpisując umowę można zyskać przede wszystkim kompleksowe doradztwo, brak ukrytych opłat za prowadzenie konta oraz ogólnodostępności oddziałów, wpłatomatów i bankomatów na terenie Kielc i nie tylko.