Kontakt z bankiem, który prowadzi produkty finansowe oraz usługi na rzecz klienta jest bardzo ważny. Im lepszy kontakt, tym szybciej można załatwić najróżniejsze sprawy związane z bankowością. Pamiętaj, że w większości przypadków instytucje finansowe dają możliwość kontaktowania się z doradcami na wiele sposobów. Chcesz wiedzieć, jak to wygląda na przykładzie banku Deutsche? To proste. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje o tej instytucji w zakresie kontaktu.
SPIS TREŚCI
- Deutsche Bank – czy wciąż obsługuje klientów?
- Jak skontaktować się z Deutsche Bankiem?
- Deutsche Bank – dane teleadresowe
- Czy z bankiem Deutsche można skontaktować się poprzez adres e-mail?
- Kontakt dla mediów z Deutsche Bank – jak to wygląda w praktyce?
- Czy można udać się do stacjonarnego oddziału Deutsche Banku w Polsce?
- W jakim celu klienci mogą kontaktować się z Deutsche Bankiem – kiedyś i dziś
- Czy dziś kontakt z Deutsche Bankiem ma sens?
Deutsche Bank – czy wciąż obsługuje klientów?
Zanim dowiesz się więcej na temat kontaktów z tą instytucją, koniecznie sprawdź więcej danych na Deutsche Bank – opinie i informacje na temat tej instytucji są ogólnodostępne w Internecie. Można przede wszystkim znaleźć wiadomości, iż już od 2018 roku bank zakończył swoją aktywną działalność na terenie Polski. Oznacza to, że nowi klienci nie mają już możliwości skorzystania z produktów finansowych.
Na szczęście nawet w wyniku fuzji w drugiej połowie 2018 roku z bankiem Santander, Deutsche Bank kontakt telefoniczny utrzymuje z większością dotychczasowych klientów posiadających zobowiązania finansowe w postaci:
- kredytów mieszkaniowych;
- kredytów walutowych;
- pożyczek hipotecznych.
W tych trzech sprawach Deutsche Bank infolinia wciąż obsługuje konsumentów spłacających zobowiązania finansowe. Każdy, kto chce rozwiązać problem z opóźnioną opłatą na rzecz raty lub po prostu chce zamknąć kredyt, może skontaktować się bezpośrednio z Deutsche Bank. Kontakt z konsultantem możliwy jest na kilka sposobów, ale więcej informacji w tym zakresie znajdziesz poniżej.
Jak skontaktować się z Deutsche Bankiem?
Obecnie z Deutsche Bank Polska kontakt możliwy jest na kilku płaszczyznach w zależności od sprawy, jaką chcesz załatwić. Jeśli jesteś klientem indywidualnym i masz aktywne kredyty walutowe lub korzystasz z usług korporacyjnych, skontaktuj się z jednym z poniżej opisanych numerów na infolinię banku.
Deutsche Bank – kontakt dla klienta indywidualnego
801 103 103
22 4 680 680
Z Deutsche Bank kontakt na tej infolinii możliwy jest w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00. Wszelkie zapytania z zakresu obsługi kredytów walutowych przesyłaj też wygodnie pocztą elektroniczną na adres wirtualny.oddział@db.com lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy.
Deutsche Bank – kontakt dla klienta korporacyjnego
22 579 9000
Deutsche Bank infolinia – telefon dla klientów korporacyjnych dostępny jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz też napisać wiadomość na adres e-mail: [email protected].
Deutsche Bank – dane teleadresowe
Deutsche Bank Polska S.A.
Armii Ludowej 26 (Budynek FOCUS)
00-609 Warszawa
Na dane teleadresowe możesz przesyłać wszelkie reklamacje oraz oficjalne pisma związane z obsługą zobowiązań finansowych, które pozostały jeszcze do spłaty. Do Deutsche Bank adres korespondencyjny został przekierowany do aktywnej placówki banku na terenie Warszawy.
Czy z bankiem Deutsche można skontaktować się poprzez adres e-mail?
Chcesz wiedzieć, jakie są inne formy kontaktu z Deutsche Bank? Kontakt – infolinia to nie wszystko, na co obecnie możesz liczyć. W celu załatwienia spraw korporacyjnych lub związanych ze zobowiązaniami mieszkaniowymi dla klientów indywidualnych możesz też napisać na jeden z adresów e-mail tego banku, a mianowicie:
- Deutsche Bank kontakt – centrala: [email protected];
- Deutsche Bank klient indywidualny – kredyty walutowe: [email protected];
- Deutsche Bank klient korporacyjny: [email protected].
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne możesz też wygodnie przesłać przy pomocy formularza dostępnego na stronie Internetowej banku. Ta działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Pamiętaj o tym, jeśli wciąż masz jakiekolwiek zobowiązania finansowe wobec tej instytucji.
Kontakt dla mediów z Deutsche Bank – jak to wygląda w praktyce?
Przedstawiciele mediów i nie tylko mogą liczyć na całkowicie osobne metody kontaktu z Deutsche Bank – email. Kontakt w ten sposób możliwy jest obecnie pod adresem: [email protected] lub bezpośrednio na [email protected]. Konsultanci i doradcy na wszelkie pytania odpowiadają tak szybko, jak tylko to możliwe.
Czy można udać się do stacjonarnego oddziału Deutsche Banku w Polsce?
Obecnie stacjonarne placówki Deutsche Banku w Polsce nie funkcjonują. Praktycznie wszystkie punkty obsługi konsumenta w kraju zostały wyłączone z działalności, a bank zainwestował w obsługę wirtualną swoich klientów, którzy jeszcze posiadają aktywne produkty finansowe. W wyniku fuzji na przełomie 2018 roku Deutsche Bank stopniowo zamknął wszystkie swoje placówki, co oznacza, że klientom nie pozostało nic innego, jak korzystać z kontaktu telefonicznego, e-mail oraz korespondencji tradycyjnej. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że w latach świetności bank uruchomił w Polsce aż 150 placówek, gdzie 20 z nich mieściło się w samej Warszawie.
W jakim celu klienci mogą kontaktować się z Deutsche Bankiem – kiedyś i dziś
Obecnie Deutsche Bank nastawiony jest na obsługę wyłącznie klientów korporacyjnych oraz tych posiadających aktywne zobowiązania walutowe i hipoteczne. Dla wszystkich innych osób usługi zostały przeniesione między innymi do banku Santander. Dziś kontakt przez infolinię, e-mail lub korespondencję tradycyjną możliwy jest tylko w celu ustalenia terminu spłaty zadłużenia lub zamknięcia kredytu w razie jego całkowitej spłaty. Jeszcze przed 2018 rokiem infolinia i przede wszystkim placówki przydawały się klientom w celu załatwiania takich spraw, jak:
- wnioskowanie o kredyty gotówkowe;
- wnioskowanie o kredyty hipoteczne;
- obsługa kont osobistych, oszczędnościowych i walutowych;
- założenie lokaty bankowej;
- uruchomienie inwestycji;
- zmiana danych teleadresowych lub osobowych;
- spłata zobowiązania;
- wpłata lub wypłata gotówki.
W stacjonarnych punktach obsługi konsumenta Deutsche Banku klienci mogli załatwić wiele spraw związanych z usługami bankowymi. Produkty proponowane przez tę instytucję były dostępne zarówno dla klientów indywidualnych, biznesowych, jak i korporacyjnych.
Czy dziś kontakt z Deutsche Bankiem ma sens?
Obecnie bank niestety nie rozwija się, a jedynie biernie obsługuje swoich klientów posiadających np. pożyczki hipoteczne lub produkty korporacyjne. Jeśli jesteś jednym z nich, jak najbardziej możesz kontaktować się z Deutsche Bankiem w Polsce. W przeciwnym razie telefony nie mają sensu, gdyż doradcy nie są w stanie przygotować nowej oferty dla zainteresowanych osób.
Kontaktując się z bankiem obecnie, nie załatwisz nic innego, niż obsługa bieżących spraw, które jeszcze przed fuzją pozostawały aktywne. Na tę chwilę nie zanosi się na zmiany, a więc bank wciąż pozostaje obojętny na potrzeby nowych konsumentów w Polsce. Warto jednak śledzić losy tej instytucji. Być może okaże się, że na przestrzeni lat ta wznowi swoją działalność i zaskoczy konsumentów wystrzałową propozycją współpracy tak jak przed laty.