Kontakt z bankiem, który prowadzi produkty finansowe oraz usługi na rzecz klienta jest bardzo ważny. Im lepszy kontakt, tym szybciej można załatwić najróżniejsze sprawy związane z bankowością. Pamiętaj, że w większości przypadków instytucje finansowe dają możliwość kontaktowania się z doradcami na wiele sposobów. Chcesz wiedzieć, jak to wygląda na przykładzie banku Deutsche? To proste. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje o tej instytucji w zakresie kontaktu.

Deutsche Bank – czy wciąż obsługuje klientów?

Zanim dowiesz się więcej na temat kontaktów z tą instytucją, koniecznie sprawdź więcej danych na Deutsche Bank – opinie i informacje na temat tej instytucji są ogólnodostępne w Internecie. Można przede wszystkim znaleźć wiadomości, iż już od 2018 roku bank zakończył swoją aktywną działalność na terenie Polski. Oznacza to, że nowi klienci nie mają już możliwości skorzystania z produktów finansowych.

Na szczęście nawet w wyniku fuzji w drugiej połowie 2018 roku z bankiem Santander, Deutsche Bank kontakt telefoniczny utrzymuje z większością dotychczasowych klientów posiadających zobowiązania finansowe w postaci:

  • kredytów mieszkaniowych;
  • kredytów walutowych;
  • pożyczek hipotecznych.

W tych trzech sprawach Deutsche Bank infolinia wciąż obsługuje konsumentów spłacających zobowiązania finansowe. Każdy, kto chce rozwiązać problem z opóźnioną opłatą na rzecz raty lub po prostu chce zamknąć kredyt, może skontaktować się bezpośrednio z Deutsche Bank. Kontakt z konsultantem możliwy jest na kilka sposobów, ale więcej informacji w tym zakresie znajdziesz poniżej.

Jak skontaktować się z Deutsche Bankiem?

Obecnie z Deutsche Bank Polska kontakt możliwy jest na kilku płaszczyznach w zależności od sprawy, jaką chcesz załatwić. Jeśli jesteś klientem indywidualnym i masz aktywne kredyty walutowe lub korzystasz z usług korporacyjnych, skontaktuj się z jednym z poniżej opisanych numerów na infolinię banku.

infolinia

Deutsche Bank – kontakt dla klienta indywidualnego

801 103 103

22 4 680 680

Z Deutsche Bank kontakt na tej infolinii możliwy jest w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00. Wszelkie zapytania z zakresu obsługi kredytów walutowych przesyłaj też wygodnie pocztą elektroniczną na adres wirtualny.oddział@db.com lub po prostu wypełnij formularz kontaktowy.

infolinia

Deutsche Bank – kontakt dla klienta korporacyjnego

22 579 9000

Deutsche Bank infolinia – telefon dla klientów korporacyjnych dostępny jest w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00. Możesz też napisać wiadomość na adres e-mail: [email protected].

Deutsche Bank – dane teleadresowe

Deutsche Bank Polska S.A.

Armii Ludowej 26 (Budynek FOCUS)

00-609 Warszawa

Na dane teleadresowe możesz przesyłać wszelkie reklamacje oraz oficjalne pisma związane z obsługą zobowiązań finansowych, które pozostały jeszcze do spłaty. Do Deutsche Bank adres korespondencyjny został przekierowany do aktywnej placówki banku na terenie Warszawy. 

Czy z bankiem Deutsche można skontaktować się poprzez adres e-mail?

Chcesz wiedzieć, jakie są inne formy kontaktu z Deutsche Bank? Kontakt – infolinia to nie wszystko, na co obecnie możesz liczyć. W celu załatwienia spraw korporacyjnych lub związanych ze zobowiązaniami mieszkaniowymi dla klientów indywidualnych możesz też napisać na jeden z adresów e-mail tego banku, a mianowicie:

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne możesz też wygodnie przesłać przy pomocy formularza dostępnego na stronie Internetowej banku. Ta działa 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Pamiętaj o tym, jeśli wciąż masz jakiekolwiek zobowiązania finansowe wobec tej instytucji.

Kontakt dla mediów z Deutsche Bank – jak to wygląda w praktyce?

Przedstawiciele mediów i nie tylko mogą liczyć na całkowicie osobne metody kontaktu z Deutsche Bank – email. Kontakt w ten sposób możliwy jest obecnie pod adresem: [email protected] lub bezpośrednio na [email protected]. Konsultanci i doradcy na wszelkie pytania odpowiadają tak szybko, jak tylko to możliwe.

Czy można udać się do stacjonarnego oddziału Deutsche Banku w Polsce?

Obecnie stacjonarne placówki Deutsche Banku w Polsce nie funkcjonują. Praktycznie wszystkie punkty obsługi konsumenta w kraju zostały wyłączone z działalności, a bank zainwestował w obsługę wirtualną swoich klientów, którzy jeszcze posiadają aktywne produkty finansowe. W wyniku fuzji na przełomie 2018 roku Deutsche Bank stopniowo zamknął wszystkie swoje placówki, co oznacza, że klientom nie pozostało nic innego, jak korzystać z kontaktu telefonicznego, e-mail oraz korespondencji tradycyjnej. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że w latach świetności bank uruchomił w Polsce aż 150 placówek, gdzie 20 z nich mieściło się w samej Warszawie. 

W jakim celu klienci mogą kontaktować się z Deutsche Bankiem – kiedyś i dziś

Obecnie Deutsche Bank nastawiony jest na obsługę wyłącznie klientów korporacyjnych oraz tych posiadających aktywne zobowiązania walutowe i hipoteczne. Dla wszystkich innych osób usługi zostały przeniesione między innymi do banku Santander. Dziś kontakt przez infolinię, e-mail lub korespondencję tradycyjną możliwy jest tylko w celu ustalenia terminu spłaty zadłużenia lub zamknięcia kredytu w razie jego całkowitej spłaty. Jeszcze przed 2018 rokiem infolinia i przede wszystkim placówki przydawały się klientom w celu załatwiania takich spraw, jak:

  • wnioskowanie o kredyty gotówkowe;
  • wnioskowanie o kredyty hipoteczne;
  • obsługa kont osobistych, oszczędnościowych i walutowych;
  • założenie lokaty bankowej;
  • uruchomienie inwestycji;
  • zmiana danych teleadresowych lub osobowych;
  • spłata zobowiązania;
  • wpłata lub wypłata gotówki.

W stacjonarnych punktach obsługi konsumenta Deutsche Banku klienci mogli załatwić wiele spraw związanych z usługami bankowymi. Produkty proponowane przez tę instytucję były dostępne zarówno dla klientów indywidualnych, biznesowych, jak i korporacyjnych.

Czy dziś kontakt z Deutsche Bankiem ma sens?

Obecnie bank niestety nie rozwija się, a jedynie biernie obsługuje swoich klientów posiadających np. pożyczki hipoteczne lub produkty korporacyjne. Jeśli jesteś jednym z nich, jak najbardziej możesz kontaktować się z Deutsche Bankiem w Polsce. W przeciwnym razie telefony nie mają sensu, gdyż doradcy nie są w stanie przygotować nowej oferty dla zainteresowanych osób. 

Kontaktując się z bankiem obecnie, nie załatwisz nic innego, niż obsługa bieżących spraw, które jeszcze przed fuzją pozostawały aktywne. Na tę chwilę nie zanosi się na zmiany, a więc bank wciąż pozostaje obojętny na potrzeby nowych konsumentów w Polsce. Warto jednak śledzić losy tej instytucji. Być może okaże się, że na przestrzeni lat ta wznowi swoją działalność i zaskoczy konsumentów wystrzałową propozycją współpracy tak jak przed laty.

deutsche bank sesje
swift deutsche bank
deutsche bank zamknięcie konta
5/5 - (1 oddanych głosów)