Kontakt z wybraną instytucją finansową jest bardzo ważny, szczególnie podczas załatwiania spraw związanych z kredytami lub prowadzeniem własnego konta. Co ciekawe, wiele banków wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, udostępnia coraz więcej możliwości kontaktu. Dzięki temu klienci mogą w wybrany przez siebie sposób skontaktować się z konsultantem bez większych ograniczeń.

Nest Bank – kontakt

infolinia

Dla klientów indywidualnych i biznesowych

22 438 41 41 (komórka)

Godziny pracy: 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku

*zastrzeganie kart całodobowo

Adres korespondencyjny Nest Bank:

Nest Bank SA

Wołoska 24

02-675 Warszawa

[email protected]

W przypadku instytucji Nest Bank kontakt możliwy jest poprzez korespondencję tradycyjną, aplikację mobilną, serwis internetowy oraz infolinię.

Nest Bank Infolinia – jak działa?

W przypadku instytucji Nest Bank infolinia funkcjonuje tak, aby zadowolić każdego konsumenta. Co ciekawe infolinia Nest Bank funkcjonuje w dni powszednie przez większość dnia. Sprawy, jakie można załatwić z konsultantem telefonicznie, to:

  • Zastrzeganie zaginionych kart płatniczych
  • Weryfikacja transakcji
  • Chęć zapoznania się z ofertą produktów finansowych
  • Złożenie wniosku o kredyt gotówkowy (tylko dla klientów banku)

Powyższe aspekty to nie wszystkie sprawy, jakie można załatwić kontaktując się z infolinią Nest Bank. Przez telefon dostępna jest wygodna pożyczka na raty oraz wiele innych usług dopasowanych do klientów indywidualnych i biznesowych.

Zasada funkcjonowania jest prosta, gdyż wystarczy uzyskać nowe połączenie z konsultantem pod danym numerem, a następnie przy pomocy klawiatury numerycznej wybrać temat rozmowy. Konkretne numery odpowiadają takim zadaniom, jak:

  1. Zastrzeganie kart płatniczych 
  2. Dla osób z hasłem do teleserwisu IVR
  3. Odzyskanie dostępu do bankowości internetowej 
  4. Produkty i usługi 
  5. Zaległości w spłacie zobowiązania

Co ciekawe, numer 0 to połączenie z konsultantem w sprawie rachunków bankowych lub pozostałych produktów finansowych. W instytucji Nest Bank infolinia dla klientów banku działa nieco inaczej, gdyż numery mają następujące funkcje:

0 – dla osób z hasłem do teleserwisu IVR

# – po tym znaku należy podać numer klienta, a następnie wpisać hasło sms

  1. Opcja zablokowania bankowości online
  2. Zmiana hasła do serwisu IVR
  3. Zablokowanie dostępu do IVR
  4. Zablokowanie bankowości mobilnej

Wybierając ponownie 0, można połączyć się z konsultantem jako autoryzowany klient banku. 

Jak widać sposób, w jaki funkcjonuje infolinia Nest Banku jest bardzo rozwinięty oraz wpływa pozytywnie na poziom zadowolenia konsumentów. Wiele opcji do wyboru to nie wszystko, co oferuje infolinia tego banku.

Nest Bank kontakt – jak najlepiej kontaktować się z bankiem?

Co ciekawego warto wiedzieć o Nest Bank? Kontakt z tą instytucją możliwy jest na wiele sposobów, jednak zdecydowanie najlepszym z nich jest infolinia oraz osobista wizyta w oddziale.

Konsumenci na terenie całego kraju doceniają możliwości, jakie daje kontakt. Nest Bank jest instytucją docenianą przez klientów indywidualnych i biznesowych. Co do tego jak działa w Nest Bank infolinia – godziny pracy dostosowane są tak, aby każdy z zainteresowanych konsumentów mógł łatwo skontaktować się z konsultantem w dowolnym czasie.

Jakie sprawy można załatwić telefoniczne w Nest Bank?

Decydując się na korzystanie z usług Nestbank telefon wystarczy, aby poznać aktualną ofertę produktów finansowych oraz zablokować zaginione karty płatnicze. To jednak nie wszystko. Podczas rozmowy z konsultantem można też zlecić polecenie zapłaty, potwierdzić wykonanie operacji oraz poprosić o odblokowanie dostępu do bankowości mobilnej lub internetowej.

Uwaga! Całodobowa infolinia dostępna jest tylko w nagłych przypadkach takich, jak np. zgubienie karty płatniczej.

Zdecydowanie warto zostać klientem Nest Banku i korzystać z wielu możliwości kontaktu. Ciekawostką jest serwis online pozwalający na szybką weryfikację rozmówcy poprzez autoryzację numerem klienta. Dzięki temu rozmowa kierowana jest od razu do odpowiedniego konsultanta.

Zachęcamy do zgłębienia tajników kontaktu z tą instytucją finansową. Co ciekawe, bank daje swoim klientom wiele możliwości kontaktu, a to przekłada się na duże zadowolenie konsumentów w całym kraju. Będąc klientem tej instytucji, można łatwo załatwić wszelkie sprawy z prowadzeniem konta i nie tylko bez potrzeby wychodzenia z domu.

Inne potrzebne informacje od Nest Bank

nest bank sesje
nest bank swift
nest bank jak zamknąć konto
5/5 - (1 oddanych głosów)