Wiele osób w dzisiejszych czasach zastanawia się, z jakiego banku usług najlepiej skorzystać. Obecnie w Polsce działa wiele instytucji finansowych, które chcąc przyciągnąć nowych klientów, otwierają nowe stacjonarne punkty obsługi. Czy jednak każdy bank jest warty uwagi? Warto to sprawdzić na przykładzie Santandera.
Santander Kielce – rozmieszczenie placówek
Bank Santander Kielce ulokował swoje oddziały w najbardziej zaludnionych miejscach infrastruktury miejskiej, dzięki czemu wszyscy mieszkańcy mają wygodny dostęp do usług stacjonarnej bankowości. Co jednak wpływa na miejsca, w których powstają nowe punkty Santander Kielce? Oddziały powstają na podstawie analizy:
- Gęstości zaludnienia
- Bliskości zakładów pracy
- Rozmieszczenia przystanków komunikacji miejskiej
- Zainteresowania konsumentów usługami bankowości stacjonarnej
Biorąc pod uwagę rozmieszczenie placówek, Santander Kielce zrobił to niemalże doskonale. Kilka punktów w ścisłym centrum oraz pozostałe na obrzeżach to gwarancja ogólnodostępności usług dla wszystkich mieszkańców tej miejscowości.
Santander Kielce – godziny pracy
Santander Kielce godziny otwarcia dostosował tak, aby większość osób zamieszkujących tereny tego miasta miała możliwość spotkania się z doradcą w dogodnych dla nich godzinach. Poszczególne punkty stacjonarnej obsługi konsumenta dostępne są od godzin porannych do popołudniowych dla klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych w zakresie prowadzenia kont firmowych, osobistych i nie tylko.
Santander Kielce – transakcje gotówkowe
Co znajduje się w każdej placówce Santander Kielce? Bankomat to urządzenie, które dostępne jest zarówno w każdym oddziale, jak i wyznaczonych punktach w infrastrukturze miejskiej. Tego typu urządzenia umożliwiają realizację transakcji polegających na wpłatach i wypłatach gotówki bez dodatkowych opłat. Oprócz tego, że wpłatomat Santander Kielce dostępny jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu, dodatkowo wszelkie operacje są księgowane maksymalnie w ciągu godziny od czasu ich wykonania.
Bank Santander Kielce – co można załatwić na miejscu?
Na miejscu w stacjonarnych punktach obsługi klienta Santandera można załatwić takie sprawy, jak;
- Zmiana danych osobowych
- Blokada zaginionych kart płatniczych
- Złożenie wniosków kredytowych
- Otwarcie nowego rachunku bankowego
- Złożenie dyspozycji likwidacji konta
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą produktów finansowych tego banku w Kielcach oraz korzystania ze stacjonarnej bankowości. To nie tylko maksimum bezpieczeństwa, ale i wygoda dla osób preferujących bezpośredni kontakt z doradcą finansowym.
Zdecydowanie warto być klientem tej instytucji. Podpisując umowę można zyskać przede wszystkim kompleksowe doradztwo, brak ukrytych opłat za prowadzenie konta oraz ogólnodostępności oddziałów, wpłatomatów i bankomatów na terenie Kielc i nie tylko.