Kontakt z instytucją finansową jest bardzo ważny, gdyż wpływa na opinię konsumentów na temat danego banku oraz oferowanych przez niego usług. Jakość obsługi klienta jest ważna, dlatego większość firm finansowych działających na terenie Polski decyduje się na stały rozwój swoich infolinii oraz źródeł kontaktu bezpośredniego z klientem. Jak to jednak wygląda w przypadku banku Alior? Jeśli chodzi o nawiązanie współpracy i sam kontakt z przedstawicielami finansowymi, warto zwrócić uwagę na fakt, iż utrzymany jest na najwyższym możliwym poziomie jakości.
SPIS TREŚCI
Jak skontaktować się z pracownikiem Alior Bank?
W przypadku Alior Bank kontakt z przedstawicielem banku możliwy jest na kilka sposobów i zależy od tego, jakim typem klienta jest dana osoba. Dla konsumentów indywidualnych, przedsiębiorców oraz klientów premium stworzone zostały oddzielne numery kontaktowe, za pomocą których zainteresowani mogą wykonać połączenie w celu rozwiązania problemu. Jaką formę kontaktu preferują klienci Alior Bank? Infolinia jest jednym z najpopularniejszych sposobów skontaktowania się z tą instytucją. Szybkość działania, indywidualne podejście do klienta oraz duża liczba konsultantów to aspekty, jakie wyróżniają Alior Bank.
Warto też wiedzieć, w jakich godzinach dostępny jest Alior Bank. Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w formie serwisu informacyjnego dostępna jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Warto też zauważyć, że w razie braku znalezienia rozwiązania przez automatycznego konsultanta istnieje możliwość skontaktowania się przez całą dobę z pracownikiem banku przebywającym aktualnie na dyżurze. Alior Bank telefon do poszczególnych działów udostępnia na swojej oficjalnej stronie internetowej.
Alior Bank – kontakt
Dla klientów indywidualnych, mikro i małych firm
19 502 (tel. stacjonarny)
+48 12 370 70 00 (komórka)
Dostępność: 24/7
Dla średnich i dużych firm
+48 12 370 70 00 (komórka)
19 502 (tel. stacjonarny)
Dostępność: poniedziałek – piątek od 8:00 do 18:00
Dla klientów zagranicznych
+48 12 19 503
+48 12 370 74 00
Adres korespondencyjny Alior Bank
Dla Alior Bank adres korespondencyjny wygląda następująco:
Alior Bank SA
Postępu 18B
02-676 Warszawa
z dopiskiem „T-MUB”
Alior Bank – kontakt zdalny
Istotną informacją jest fakt, że ta instytucja dopuszcza możliwość całkowicie zdalnego kontaktu poprzez internet lub aplikację mobilną banku. W przypadku Alior Bank kontakt jest bardzo prosty i możliwy przy pomocy każdego urządzenia mobilnego z dostępem do sieci komórkowej. Każdy, kto posiada konto w Alior Bank może skorzystać z internetowego portalu klienta, gdzie przez całą dobę dostępny jest wirtualny doradca lub w razie potrzeby realny konsultant online. Infolinia banku Alior Bank jest dostępna przez całą dobę dla klientów indywidualnych pod ogólnodostępnym numerem telefonu. Koszt połączenia z infolinią jest zgodny z taryfą danego operatora telefonii komórkowej. Warto wiedzieć, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem zazwyczaj nie przekracza kilku minut – poza godzinami szczytu.
Alior Bank kontakt – pozostałe informacje
W Alior Bank infolinia dostępna jest dla każdego niezależnie od pory dnia i nocy. Warto jednak zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku spraw prostych bardzo często można zdobyć wszelkie potrzebne informacje, kontaktując się z automatycznym doradcą. Czym tak właściwie wyróżnia się Alior Bank? Kontakt z konsultantem przez całą dobę, a może indywidualna infolinia Alior Bank dla klientów premium? Instytucja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, dlatego warto docenić to, jak działa Alior Bank – infolinia. Godziny pracy są zawsze dostosowane tak, by każdy klient mógł niezależnie od pory załatwić niecierpiącą zwłoki sprawę finansową. Decydując się na współpracę z tą instytucją, warto poznać wszelkie zasady dotyczące sposobów kontaktowania się z pracownikami banku, godzinami pracy oraz rodzajami spraw, jakie mogą być załatwione zdalnie – przez telefon.