Kontakt z instytucją obsługującą nasze rachunki bankowe oraz kredyty jest bardzo ważny szczególnie w sytuacjach kryzysowych. Wiele banków posiada do dyspozycji klientów infolinię, na której wybierając odpowiedni temat rozmowy można załatwić w ekspresowym tempie każdą sprawę związaną z prowadzeniem konta i nie tylko.
SPIS TREŚCI
Infolinia Santander – jak działa?
W przypadku banku Santander infolinia działa praktycznie przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Jeśli sposób funkcjonowania aplikacji mobilnej lub serwisu internetowego jest kłopotliwy w każdej chwili można wybrać odpowiedni numer do doradcy banku Santander. Kontakt z tą instytucją możliwy jest jednak na kilka różnych sposobów takich, jak:
- Telefoniczny
- E-mailowy
- Korespondencyjny
- Osobisty w oddziale
Niemniej jednak obecni klienci banku Santander najczęściej wybierają mobilną formę kontaktu poprzez połączenie telefoniczne. Infolinia Santander dostępna jest dla każdego bez żadnych ograniczeń. Ciekawostką jest fakt, że kontrahenci posiadający konta osobiste lub firmowe mogą wybrać sposób rozmowy z kilku dostępnych opcji:
- Rozmowa telefoniczna
- Czat online
- Wideokonferencja
Każdy z wyżej wymienionych sposób jest dobrą i wygodną formą kontaktu w razie potrzeby z bankiem Santander. Infolinia dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych dostępna jest przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Możliwość wykonywania rozmowy wideo dostępna jest codziennie od godziny 8:00 do 20:00 z wyłączeniem świąt.
Bank Santander – kontakt
Dla klientów indywidualnych
1 9999 (Polska)
+48 618 119 999 (zagranica)
Dostępność: 24/7
Dla klientów biznesowych
1 9999 (Polska)
+48 618 119 999 (zagranica)
Dostępność: od 8:00 do 20:00 w dni robocze
Dla klientów korporacyjnych
71 39 38 888 (Centrum Obsługi Biznesu)
81 46 12 243 (Centrum Obsługi Klienta Firmowego)
Dostępność: od 8:00 do 16:00 w dni robocze
Adres korespondencyjny Santander
Santander Bank Polska S.A.
Jana Pawła II 17
00-854 Warszawa
Infolinia Santander – godziny pracy i możliwości
Decydując się na współpracę z tą instytucją warto dowiedzieć się czym wyróżnia się i jak funkcjonuje bank Santander. Godz. otwarcia placówek dostosowano tak, aby każdy klient mógł wygodnie załatwić wszelkie sprawy związane z kredytami i prowadzeniem konta. Będąc klientem banku Santander telefon do konsultanta to najszybsza forma kontaktu w awaryjnych sytuacjach np. podczas zaginięcia karty płatniczej.
Jak najłatwiej skontaktować się z bankiem Santander?
Najłatwiejszą i zdecydowanie najwygodniejszą formą kontaktu z tą instytucją jest skorzystanie z całodobowej infolinii. Bank zatrudnia wykwalifikowanych doradców online, którzy kompleksowo zajmują się rozwiązywaniem wszelkich problemów z prowadzeniem konta lub korzystaniem z serwisu mobilnego. Z pomocą konsultanta telefonicznego można odzyskać dostęp do swojego rachunku poprzez bankowości internetową lub poznać aktualną ofertę produktów finansowych Santandera.
Wystarczy kilka kroków, aby skontaktować się z bankiem. Istnieją jednak pewne sytuacje wymagające osobistej wizyty w oddziale, do których zaliczamy:
- Złożenie wniosku o kredyt hipoteczny
- Podpisanie umowy kredytowej
- Zmiana danych osobowych
To trzy podstawowe sprawy, których nie da się załatwić telefonicznie ani poprzez czat wideo w Santanderze. Klienci mogą korzystać także z telefonicznej autoryzacji przelewów oraz kontaktować się z doradcami w razie problemów ze spłatą zobowiązań.
Bank Santander obsługa klienta – opinie
W przypadku banku Santander obsługa klienta cieszy się bardzo dobrą opinią wśród aktualnych konsumentów. Wykwalifikowani doradcy to jednak nie wszystko, czym wyróżnia się Santander. Numer telefonu do poszczególnych działów dostępny jest na oficjalnej stronie internetowej banku, dzięki czemu każdy może szybko nawiązać połączenie z doradcą. Opinie na temat infolinii oraz obsługi klienta mówią jasno, że bank Santander posiada:
- Doświadczonych doradców
- Infolinię czynną całą dobę
- Krótkie czasy oczekiwania na połączenie
- Wygodne rozwiązania mobilne dla osób ceniących sobie wolny czas
Osoby, które chcą uzyskać pomoc mogą wypełnić formularz dostępny na portalu banku Santander. Kontakt telefoniczny zostanie nawiązany w wybranej przez klienta w formularzu godzinie.
Bank Santander – infolinia, e-mail, czy wizyta stacjonarna?
W jaki sposób można kontaktować się z bankiem Santander? Telefon – infolinia to wygodny sposób na szybkie załatwienie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem konta osobistego lub blokowaniem zaginionych kart płatniczych. Uwaga! W przypadku tego banku przez telefon można poprosić o przygotowanie oferty na produkt finansowy, jakim jest pożyczka od 18 lat. Każda opcja jest dobra, aby skontaktować się z bankiem Santander. Kontakt – infolinia, godziny pracy placówek oraz dostępność konsultantów przekłada się na wiele pozytywnych opinii konsumentów.