Deutsche Bank na terenie Warszawy do czasu funkcjonowania instytucji działał naprawdę sprawnie. Warto jednak zaznaczyć, że po fuzji w 2018 roku oddziały banku zostały zamknięte, a obecnie funkcjonuje tylko jedna główna placówka w Warszawie, która jednocześnie jest adresem korespondencyjnym. Chcesz wiedzieć, jak kiedyś działały placówki banku Deutsche w Warszawie? Poniżej znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje w tym zakresie. Przekonaj się, że był to bank wychodzący naprzeciw oczekiwaniom swoich konsumentów.
SPIS TREŚCI
- Deutsche Bank Warszawa – ile placówek było na terenie tej miejscowości?
- Deutsche Bank Warszawa – jak pracowały pozostałe placówki i gdzie się znajdują?
- Jakie sprawy dało się załatwić w placówkach Deutsche Banku na terenie Warszawy?
- Wpłatomaty i bankomaty Deutsche Banku w Warszawie
- Deutsche Bank Warszawa – opinie konsumentów korzystających z usług bankowych
- Placówki Deutsche Bank w Warszawie
- Czy warto było zostać klientem Deutsche Banku na terenie Warszawy?
Deutsche Bank Warszawa – ile placówek było na terenie tej miejscowości?
Deutsche Bank Warszawa to instytucja, która prężnie rozwijała się na polskim rynku finansowym jeszcze przed 2018 rokiem. Niestety w wyniku przekształcenia pod koniec 2018 roku większość klientów posiadających konta bankowe, lokaty i inne produkty zostało przeniesionych do Santandera. Oddziały Deutsche Bank w Warszawie były nie tylko świetnie zlokalizowane, ale i dostępne w dogodnych godzinach dla wszystkich mieszkańców zainteresowanych stacjonarną obsługą.
Za czasów świetności firmy w Warszawie pracowało aż 19 placówek rozmieszczonych dość równomiernie na terenie całego miasta. Chcesz wiedzieć, jak pracowały konkretne placówki tego banku w tej miejscowości? Oto najważniejsze informacje.
Deutsche Bank Warszawa Plac Konstytucji
Deutsche Bank Warszawa Plac Konstytucji to miejsce, gdzie klienci byli obsługiwani w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00. Na miejscu w placówce znajdował się funkcjonalny bankomat, z którego mogli za darmo korzystać wszyscy klienci. Mieszkańcy Warszawy w tym miejscu mieli możliwość załatwienia większości spraw związanych z prowadzeniem konta bankowego, kredytami i innymi produktami bankowymi.
Deutsche Bank Warszawa Grójecka
Placówka Deutsche Bank Warszawa Grójecka pracowała w standardowych dla punktów bankowych godzinach, a mianowicie od 9:00 do 17:00. Pamiętaj jednak, że oddział na tej ulicy był dostępny dla konsumentów banku tylko w dni robocze. Dodatkowy bankomat tuż przy placówce to nie wszystko. Na miejscu obsługiwani byli zarówno klienci indywidualni, biznesowi, jak i korporacyjni.
Deutsche Bank Warszawa – jak pracowały pozostałe placówki i gdzie się znajdują?
Deutsche Bank Polska SA oddział Warszawa występował w kilku różnych lokalizacjach. Oprócz siedziby głównej banku na terenie miejscowości sprawnie funkcjonowało aż 19 innych punktów obsługi klienta. Najpopularniejsze stacjonarne punkty bankowe znajdowały się w następujących dzielnicach:
- Deutsche Bank Warszawa Centrum;
- Deutsche Bank Warszawa Praga;
- Deutsche Bank Warszawa Mokotów;
- Deutsche Bank Warszawa Ursynów.
Można powiedzieć, że praktycznie w każdej dzielnicy znajdowała się, chociażby jedna placówka Deutsche Bank Warszawa. Oddziały dostępne były najczęściej w standardowych dla tego typu placówek godzinach, choć klienci mogli spotkać się z opcją wydłużonej pracy banku nawet do godziny 18:00.
Jeśli chodzi o Deutsche Bank, oddział Warszawa w dowolnej dzielnicy, pracował tak, aby zadowolić wszystkich kontrahentów banku. Do najważniejszych cech, jakimi wyróżniały się punkty obsługi Deutsche Bank – oddziały i placówki, zaliczamy:
- świetnie dopasowane godziny pracy;
- wykwalifikowana kadra pracowników w placówkach;
- rzetelne podejście doradców do każdej sprawy;
- możliwość skorzystania z udogodnień dla osób niepełnosprawnych;
- szansa na załatwienie wielu spraw od ręki;
- brak kolejek i krótki czas oczekiwania na obsługę;
- bogata oferta produktów finansowych dostępna stacjonarnie.
Jak widzisz, jest wiele kwestii, które tylko świadczą o tym, że warto było zostać aktywnym klientem tego banku w Warszawie. Większość mieszkańców doceniała funkcjonalność, jaką oferowały placówki.
Jakie sprawy dało się załatwić w placówkach Deutsche Banku na terenie Warszawy?
Deutsche Bank Warszawa placówki udostępniał dla wszystkich klientów, którzy chcieli zmodyfikować swoją ofertę produktów bankowych oraz tych, którzy byli tylko zainteresowani propozycją współpracy. Warto wiedzieć, jakie sprawy klienci mogli załatwiać w stacjonarnych oddziałach. Do najważniejszych czynności, jakimi zajmowały się oddziały DB, zaliczamy:
- obsługa klienta detalicznego, biznesowego i korporacyjnego;
- pomoc w blokadzie zaginionych lub skradzionych kart płatniczych;
- wnioskowanie o kredyty gotówkowe i mieszkaniowe;
- uruchomienie nowego konta bankowego;
- założenie lokaty;
- zapoznanie się z ofertą produktów inwestycyjnych;
- zmiana danych osobowych;
- złożenie wniosku o zamknięcie konta osobistego lub firmowego;
- i wiele więcej…
W przypadku Deutsche Bank Warszawa godziny otwarcia były dopasowane tak, że każdy z mieszkańców Warszawy mógł wygodnie udać się na spotkanie z doradcą w celu szybkiego załatwienia dowolnej sprawy. Korzystanie z pomocy doradców DB było przede wszystkim wygodne, proste i co najważniejsze darmowe. Niestety obecnie bank zarówno w Warszawie, jak i na terenie innych miast w Polsce już nie funkcjonuje. Jest to powodem fuzji z 2018 roku, która doprowadziła do przejścia klientów korzystających z produktów finansowych do innej instytucji.
Wpłatomaty i bankomaty Deutsche Banku w Warszawie
Możliwość realizowania transakcji gotówkowych bez dodatkowych opłat i praktycznie wszędzie tam, gdzie tylko chcesz to duży przywilej. Klienci DB mieli taką możliwość, gdyż bankomat i wpłatomat Deutsche Bank Warszawa był dostępny niemalże w każdej stacjonarnej placówce w mieście. Warto jednak wiedzieć, iż obecnie obsługa transakcji gotówkowych nie jest już realizowana ze względu na fakt, iż bank nie zajmuje się klientami detalicznymi w zakresie prowadzenia kont bankowych, lokat i innych produktów. Warto jednak mieć na uwadze fakt, że każdy wpłatomat i bankomat Deutsche Bank Warszawa to urządzenia wysoce funkcjonalne i wygodne w użytku ze względu na:
- dotykowe ekrany;
- możliwość szybkiego sprawdzenia salda na koncie;
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych;
- brak opłat za korzystanie z transakcji gotówkowych dla klientów banku;
- brak większych ograniczeń kwotowych dla wpłat i wypłat środków z konta.
Transakcje gotówkowe na terenie Warszawy klienci mogli realizować nie tylko przy pomocy bankomatów i wpłatomatów. Każdy z klientów mógł także udać się do dowolnego oddziału Deutsche Bank Warszawa. Placówki umożliwiały także wpłatę i wypłatę środków i to zaledwie w ciągu kilku chwil. Udając się do punktu bankowego w Warszawie, klienci nie musieli obawiać się o kolejki. Doradcy finansowi dokładali wszelkich starań, by zadowolić swoich kontrahentów pod każdym względem.
Deutsche Bank Warszawa – opinie konsumentów korzystających z usług bankowych
Mimo to, że bank nie działa już na terenie Polski, to jednak dobre opinie użytkowników wciąż są widoczne w sieci. Możesz łatwo sprawdzić, że konsumenci doceniali wiele aspektów związanych z oddziałami tego banku w Warszawie i nie tylko. Do najważniejszych czynników docenianych przez aktywnych kiedyś użytkowników, zaliczamy:
- bogatą ofertę produktów finansowych;
- przejrzyste warunki współpracy;
- dogodne godziny pracy placówek;
- szybka obsługa bez zbędnych formalności;
- prosty proces wnioskowania o uruchomienie nowych usług lub produktów finansowych.
Warto mieć na uwadze fakt, iż Deutsche Bank w Warszawie był doceniany przez większość mieszkańców. Prawdopodobnie po zamknięciu oddziałów wiele mieszkańców tego miasta poszukiwało dobrej alternatywy dla usług DB, choć nie było to prostym zadaniem. Według wielu opinii Deutsche Bank Polska stanowił jedną z najlepszych instytucji finansowych pod względem oferty, jakości świadczonych usług oraz poziomu obsługi klienta przez doradców bankowych.
Placówki Deutsche Bank w Warszawie
Jak wiadomo, punkty obsługi klienta Deutsche Banku mieszczące się w Warszawie były dostępne nie tylko dla mieszkańców tego miasta, ale także dla osób, które były tylko przyjezdne. Każdy, kto posiadał konto bankowe w tej instytucji lub chciał je dopiero założyć, mógł udać się do dowolnie wybranej placówki. Doradcy zawsze chętnie udzielali pomocy wszystkim osobom zainteresowanym ofertą finansową.
Na miejscu o pomoc mogli poprosić zarówno klienci indywidualni, biznesowi, jak i korporacyjni. Niestety infolinia banku dostępna była tylko w celu zapoznania się z ofertą lub po to, aby zablokować kartę płatniczą. Wnioskowanie o kredyt czy nowe konto bankowe przez infolinię było niedostępne. Bankowość Internetowa tego banku działała wręcz niezawodnie, choć brakowało jej wielu funkcji wnioskowania o różne produkty i usługi bez potrzeby wychodzenia z domu. Nie ulega wątpliwości, że Deutsche Bank w dzisiejszych czasach dorównywałby poziomem zaawansowania technologicznego nawet największym bankom, które znajdują się obecnie w czołówce najlepszych instytucji w kraju, a nawet na świecie.
Czy warto było zostać klientem Deutsche Banku na terenie Warszawy?
Biorąc pod uwagę opinie pozostałe w sieci oraz sposób działania banku za czasów jego świetności, zdecydowanie podjęcie współpracy z tą instytucją było świetną decyzją. Jako klient DB mogłeś bez ograniczeń korzystać z bankomatów, wpłatomatów oraz stacjonarnej obsługi konsumenta na terenie miasta, a także całej Polski. Placówki Deutsche Banku w Warszawie przyciągały uwagę wielu osób ze względu nie tylko na dogodne godziny pracy, ale i możliwość załatwienia wielu spraw od ręki. W stacjonarnych punktach obsługi nie było mowy o nadmiernych kolejkach. Odpowiednia ilość doradców sprawnie rozładowywała tłumy klientów nawet w godzinach szczytu w ciągu dnia.
Współpraca z bankiem Deutsche w Polsce jeszcze przed 2018 rokiem bywała naprawdę owocna. Niestety po zaprzestaniu działalności na terenie Polski doszło do sytuacji, gdzie oddziały w Warszawie i innych miastach zostały bezpowrotnie zamknięte, a obecnie dostępny jest tylko jeden adres do przesyłania korespondencji tradycyjnej. Klienci posiadający kredyty hipoteczne i walutowe wciąż są obsługiwani przez bank, ale tylko zdalnie i wyłącznie w celu spłaty zobowiązania.