Kontakt z instytucją finansową, z jaką współpracujesz to kluczowa kwestia. Tylko kiedy możliwości kontaktu jest wiele, a doradcy na infolinii dostępni są nawet przez całą dobę, będziesz w stanie załatwić wszelkie sprawy – nawet te pilne w dowolnym momencie. Chcesz wiedzieć, w jaki sposób można skontaktować się z Bankiem BPS w Polsce? W tym przypadku jest kilka możliwych opcji. Sprawdź, jaka będzie najkorzystniejsza dla Ciebie.

Bank BPS infolinia, kontakt

Infolinia w BPS Bank to praktycznie najłatwiejsza forma kontaktu z doradcami dostępna niemal dla wszystkich klientów tej instytucji. Z takiej opcji kontaktu mogą korzystać wszyscy – zarówno klienci biznesowi, jak i indywidualni. Jeśli jesteś osobą, która tylko jest zainteresowana aktualną ofertą banku, również możesz wybrać stosowny numer i zadzwonić na infolinię. Chcesz wiedzieć jak działa centrum finansowe Banku BPS? Kontakt w tym przypadku możliwy jest pod numerem: 801 321 456. Wszelkie opłaty, jakie poniesiesz za wykonanie połączenia, są uwzględnione w taryfie każdego operatora telekomunikacyjnego. W Bank BPS infolinia działa przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Dzięki temu konsumenci mogą wygodnie załatwiać wszelkie sprawy niezależnie od pory dnia i nocy.

infolinia

Infolinia 24/7 w Banku BPS

801 321 456 (tel. stacjonarny)

+48 86 215 50 00 (komórka)

Dodatkowo jako klient możesz skontaktować się jeszcze w inny sposób z instytucją – Bank BPS. Infolinia, telefon to nie wszystko. Możesz też wysłać wiadomość faksem pod numer: +48 86 215 50 01.

infolinia

Zastrzeganie kart płatniczych dla aktywnych klientów

801 321 456

+48 86 215 50 50

Jak widzisz, w temacie zapoznania się z ofertą, jak i zastrzegania kart bankomatowych masz wiele opcji do wyboru – oczywiście jeśli chodzi o Bank BPS – kontakt. Centrala banku działa w Warszawie i to właśnie tam obsługiwane są połączenia przychodzące od wszystkich konsumentów tej instytucji.

Kontakt z Bankiem BPS a stacjonarne placówki – gdzie można spotkać się z doradcą?

Z doradcą finansowym Banku BPS spotkasz się wygodnie w wielu placówkach na terenie kraju. Te funkcjonują najczęściej od wczesnych godzin porannych do późnego popołudnia. Dzięki temu każdy klient może liczyć na rzetelną i bezproblemową obsługę każdego dnia (ale tylko w dni robocze).

Warto też dodać, że na miejscu pracują wyłącznie wykwalifikowani pracownicy posiadający jednocześnie doświadczenie w branży finansowej. Bank BPS – kontakt, infolinia i obsługa w stacjonarnych oddziałach świetnie sprawdza się na co dzień do załatwiania podstawowych spraw takich, jak:

  • zapoznanie się z aktualną ofertą produktów i usług finansowych;
  • sprawdzenie stanu konta;
  • blokada karty płatniczej, która została skradziona lub zaginęła;
  • i wiele innych spraw…

Zastanawiasz się, czy kontakt z konsultantem to dobry sposób na rozwiązanie swoich spraw związanych z bankowością? Zdecydowanie tak, choć telefonicznie nie da się załatwić wszystkiego. Dopiero kiedy udasz się do stacjonarnej placówki, będziesz w stanie złożyć wnioski, dyspozycję, zmienić swoje dane osobowe, a także dokonać np. wypłaty środków z konta.

Bank BPS adres korespondencyjny

Co jeszcze warto wiedzieć jeśli chodzi o kontakt z instytucją Bank BPS? Adres korespondencyjny banku, to:

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A

Grzybowska 81

00 – 844 Warszawa

Wszelkie skargi i zażalenia, ale i dokumentację dotyczącą usług finansowych możesz przesyłać bezpośrednio na adres korespondencyjny tego banku. Pamiętaj jednak, że taka forma kontaktu sprawia, że formalności załawiana są o wiele dłużej, aniżeli w przypadku wizyty w stacjonarnej placówce w dowolnie wybranym mieście. Uwaga! Wszelką korespondencję tradycyjną wysyłaj za potwierdzeniem odbioru, z poleceniem oraz Twoim wyraźnym podpisem. W przeciwnym razie bank może odmówić przyjęcia np. wysłanego wniosku tą metodą.

Bank BPS – kontakt z konsultantem czy adres e-mail?

Jeśli potrzebujesz skontaktować się z Bankiem BPS, możesz uzupełnić formularz dostępny na stronie internetowej tej instytucji. Wystarczy, że podasz temat rozmowy, swoje dane osobowe, adres e-mail oraz treść wiadomości. W razie potrzeby możesz dołączyć także załączniki do formularza, a następnie przesłać go bezpośrednio do banku. Doradcy po zapoznaniu się z wiadomością skontaktują się z Tobą telefonicznie lub e-mailowo w zależności od sprawy. Nie wiesz, jaka forma kontaktu będzie lepsza jeśli chodzi o Bank BPS? Kontakt z konsultantem na infolinii to prawdopodobnie najlepsza opcja. 

Według opinii konsumentów czas reakcji infolinii na zgłoszenie to często poniżej minuty. Dzięki temu sprawy niecierpiące zwłoki są załatwiane praktycznie od ręki, pod warunkiem że bank daje możliwość ich zdalnego rozwiązania. Jeśli jednak e-mail, infolinia i korespondencja tradycyjna nie wystarcza, musisz skontaktować się z doradcą osobiście.

Czy kontakt z Bankiem BPS jest bezproblemowy?

Biorąc pod uwagę sposób funkcjonowania tej instytucji oraz wiele form kontaktu, jakie udostępnia – zdecydowanie warto mieć konto lub inną usługę w tym banku. Chcesz wiedzieć, czy Bank BPS email – kontakt jest utrzymany na dobrym poziomie? Niezależnie od wybranej formy kontaktu możesz liczyć na naprawdę szybką reakcję oraz rzetelne podejście konsultantów i doradców w stacjonarnych placówkach. Ta instytucja znana jest jednak z najlepszej obsługi w oddziałach, dlatego w miarę możliwości warto wybierać właśnie tę metodę kontaktu.

Inne potrzebne informacje od BPS

sesje księgowań bank bps
swift bank bps
jak zamknąć konto bank bps
5/5 - (1 oddanych głosów)