Kontakt z konkretną instytucją finansową jest bardzo ważnym aspektem, który wpływa na to, czy sprawy niecierpiące zwłoki będą załatwione od ręki. Wielu klientów ceni sobie szybki sposób nawiązywania kontaktu z instytucją prowadzącą rachunki bankowe oraz obsługującą kredyty gotówkowe i hipoteczne. Warto wiedzieć, jak to działa w przypadku banku PKO BP, aby podjąć dobrą decyzję, nawiązując współpracę.

Dla klientów indywidualnych

+48 81 535 60 60 (tel. stacjonarny)

800 302 302 (komórka)

Dostępność: 24/7

Dla klientów biznesowych

+48 81 535 66 60 (stacjonarny)

Dostępność: 24/7

Dla klientów korporacyjnych

801 36 36 36 (komórka)

+48 61 855 94 94 (stacjonarny)

Dostępność: poniedziałek – piątek od 8:00 do 18:00

Adres korespondencyjny PKO BP

PKO Bank Polski Spółka Akcyjna – Centrala

Puławska 15

02-515 Warszawa

W przypadku instytucji, jaką jest bank PKO kontakt, jest bardzo prosty i możliwy na wiele sposobów. Najszybszą metodą jest wykonanie telefonu pod konkretny numer przeznaczony dla konkretnych klientów. Warto wiedzieć, że infolinia banku PKO BP najczęściej działa przez całą dobę w nagłych sprawach, a w celu pozyskania informacji o aktualnej ofercie można wykonać połączenie w godzinach od 8:00 do 18:00. Klienci mogą także wysyłać korespondencję tradycyjną na wyżej podany adres. Jest to przydatne szczególnie podczas wnioskowania o kredyty hipoteczne, rozwiązywania zaległości finansowych oraz składania wniosków o cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Przed wykonaniem połączenia warto też przygotować swoje dane takie, jak:

  • numer PESEL
  • numer dowodu tożsamości
  • numer klienta

To podstawowe dane służące do weryfikacji użytkownika podczas połączenia z konsultantem. Poprawne przejście tego procesu pozwala na wykonywanie dalszych czynności oraz przetwarzanie danych podanych przez dzwoniącego w celu rozwiązywania problemów lub przedstawienia oferty finansowej. Każdy klient banku PKO BP może bez ograniczeń korzystać z możliwości, jakie daje mu infolinia, korespondencja tradycyjna, aplikacja mobilna oraz czat online dostępny na oficjalnej stronie instytucji.

Infolinia PKO Bank Polski – jak działa?

Infolinia PKO Bank Polski dostępna jest dla wszystkich klientów tej instytucji oraz osób, które dopiero chcą nawiązać współpracę z bankiem. Dzwoniąc na konkretny numer podany na stronie internetowej banku PKO, można uzyskać informacje na temat aktualnej oferty finansowej, rozwiązać problemy z działaniem aplikacji lub serwisu internetowego oraz dokonać blokady zagubionej karty płatniczej. To jednak nie wszystko, gdyż infolinia PKO Bank Polski dostępna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Liczba konsultantów stale się zwiększa, dlatego w przypadku PKO infolinia godziny pracy ma praktycznie nieograniczone. Warto też wspomnieć, czym wyróżnia się bank PKO. Infolinia dostępna jest dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz korporacyjnych pod indywidualnymi numerami podanymi na oficjalnej stronie banku.

Kontakt z bankiem PKO BP – jak to zrobić?

Czym tak właściwie wyróżnia się bank PKO? Telefon to urządzenie, które posiada już praktycznie każdy, dlatego instytucja zdecydowała się na wdrożenie aplikacji mobilnej, przy pomocy której można bezpiecznie i szybko skontaktować się z doradcą finansowym. To bardzo ważne, gdyż wpływa na wysoki poziom zadowolenia konsumentów. Warto też wiedzieć, jakie są inne metody kontaktu, które udostępnia bank PKO. Infolinia z zagranicy również jest możliwa, wystarczy wybrać stosowny numer i oczekiwać na połączenie z przypisanym do zgłoszenia konsultantem.

Aby skontaktować się z doradcą, wystarczy posiadać aplikację mobilną, wejść na stronę internetową banku i zalogować się do czatu lub użyć swojego adresu e-mail przypisanego do konta w PKO BP. Infolinia kontakt umożliwia przez całą dobę bez wyjątków, dlatego nawet w nagłych przypadkach lub zagubieniu karty płatniczej można szybko ją zablokować, eliminując ryzyko kradzieży środków z rachunku bankowego.

Inne potrzebne informacje od PKO

pko sesje
pko swift
pko jak zamknąć konto