Katowice to największe miasto w województwie śląskim, gdzie mieszka zarówno wiele rodowitych mieszkańców regionu, jak i liczne grono studentów. Wiele osób przybywa do tej miejscowości w poszukiwaniu pracy oraz nowego miejsca do życia. Poniżej znajdziesz informacje na temat tego, jak działał bank Deutsche na terenie Katowic za czasów swojej świetności. Oto kilka istotnych faktów o DB sprzed 2018 roku i nie tylko.
SPIS TREŚCI
- Co warto wiedzieć o Deutsche Bank Katowice?
- Jak działały placówki Deutsche Banku w Katowicach?
- Jak skontaktować się z bankiem Deutsche w Katowicach?
- Wpłatomaty i bankomaty Deutsche Banku w Katowicach
- Jakie sprawy klienci załatwiali w oddziałach Deutsche Banku w Katowicach?
- Opinie konsumentów o Deutsche Banku w Katowicach
- Czy warto było zostać klientem Deutsche Banku w Katowicach za czasów świetności tej instytucji?
Co warto wiedzieć o Deutsche Bank Katowice?
Deutsche Bank Katowice to zespół placówek, który funkcjonował jeszcze przed 2018 rokiem. Warto zaznaczyć, iż ta instytucja była jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rynku w Katowicach jeśli chodzi o branżę finansową. Jak działała ta instytucja za czasów świetności? Otóż Deutsche Bank Katowice, oddziały miał rozmieszczone równomiernie na terenie całej miejscowości. Dzięki temu konsumenci mogli wygodnie korzystać ze stacjonarnych usług i pomocy doradców – praktycznie bez ograniczeń.
W przypadku Deutsche Bank Katowice placówki pracowały w takich godzinach, aby dostęp do ekspertów miał każdy z mieszkańców. Najczęściej można było spotkać się z godzinami pracy w dni robocze od 9:00 do 17:00, choć niektóre oddziały pracowały do godziny 18:00. Chcesz wiedzieć więcej na temat tego, jak działa Deutsche Bank? Oddział Katowice to zespół punktów obsługi konsumentów, które funkcjonowały aż do 2018 roku. Po fuzji w tym czasie większość klientów indywidualnych i nie tylko została przeniesiona do banku Santander.
Jak działały placówki Deutsche Banku w Katowicach?
Stacjonarne punkty obsługi konsumenta w Katowicach działały w takich godzinach, aby móc przyjąć jak największą liczbę klientów w dogodnym dla nich czasie. Wszystkie oddziały Deutsche Bank w Katowicach były dostępne zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Co ciekawe na miejscu można było załatwić wiele spraw związanych z bankowością, kredytami, czy nawet zmianą danych osobowych przekazywanych do banku. Każdy, kto miał konto osobiste w Deutsche Bank, mógł też wygodnie i za darmo korzystać z bankomatów mieszczących się tuż przy placówkach.
Zasada funkcjonowania placówek była prosta. Na miejscu bank zatrudniał wykwalifikowanych doradców dostępnych niemalże w każdej sprawie dla wszystkich klientów. W punktach obsługi na pomoc mogły liczyć też osoby zainteresowane ofertą banku. To był najszybszy sposób na zapoznanie się z propozycją współpracy i podpisanie umowy w razie potrzeby. Poniżej znajdziesz szczegółową listę placówek w Katowicach wraz z godzinami ich pracy za czasów świetności banku DB w Polsce.
Deutsche Bank Katowice Chorzowska
Deutsche Bank Katowice Chorzowska to miejsce, gdzie prężnie pracował jeden z punktów obsługi konsumenta tego banku. Warto zaznaczyć, iż godziny pracy tego oddziału mieściły się w przedziale od 9:00 do 17:00. Dodatkowo doradcy byli dostępni wyłącznie w dni robocze. Punkt prowadził też teleserwis, a na miejscu znajdował się funkcjonalny bankomat Deutsche Bank Katowice, z którego mogli za darmo korzystać wszyscy klienci. Ten oddział cieszył się ogromną popularnością wśród mieszkańców tej miejscowości, ale tylko do czasu, aż wszystkie placówki nie zostały zamknięte.
Deutsche Bank Katowice Graniczna
Chcesz wiedzieć, jak funkcjonował oddział Deutsche Bank Katowice Graniczna? To proste. Stacjonarny punkt obsługi konsumenta załatwiał sprawy klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych w godzinach od 9:00 do 17:00, ale tylko w dni robocze. Warto też zaznaczyć, iż z obsługi mogły skorzystać także osoby, które tylko chciały zapoznać się z aktualną ofertą produktów oraz usług bankowych.
Deutsche Bank Katowice Warszawska
Deutsche Bank Katowice Warszawska to kolejny punkt, gdzie obsługiwani byli niemalże wszyscy klienci tej instytucji i nie tylko. Jeśli chodzi o Deutsche Bank Katowice, godziny otwarcia tego miejsca były standardowe, czyli od 9:00 do 17:00 w dni robocze. Niestety w weekendy i święta, doradcy finansowi byli niedostępni, a klienci mogli korzystać tylko z teleserwisu w celu zablokowania kart płatniczych.
Deutsche Bank Katowice Kościuszki
Na terenie Katowic działało przed 2018 rokiem wiele punktów obsługi klienta, które funkcjonowały w dni robocze w standardowych dla banku godzinach. Deutsche Bank Katowice Kościuszki to jeden z oddziałów zlokalizowanych w ścisłym centrum miasta. Klienci mogli łatwo dojechać do niego komunikacją miejską, a także samochodem ze względu na bliskość parkingów.
Jak skontaktować się z bankiem Deutsche w Katowicach?
Chcesz wiedzieć, jak funkcjonował Deutsche Bank w Katowicach pod względem kontaktu z klientami? Każdy, kto posiadał konto bankowe lub korzystał z innego produktu bankowego, mógł wygodnie skontaktować się z instytucją na kilka sposobów, a mianowicie:
- telefonicznie poprzez infolinię;
- stacjonarnie w oddziale;
- korespondencją tradycyjną;
- e-mailowo.
To cztery sposoby, które umożliwiały kontakt z doradcami tego banku. Jeśli jednak chciałeś załatwić sprawy związane z prowadzeniem konta lub złożyć dowolny wniosek, konieczna była wizyta w wybranej placówce lub wysyłka dokumentów na adres korespondencyjny banku. Kontakt z bankiem był naprawdę dobry, choć dla niektórych osób sporym minusem był przymus osobistej wizyty w placówce, chcący załatwić jakąkolwiek ważniejszą sprawę w jak najkrótszym czasie.
Wpłatomaty i bankomaty Deutsche Banku w Katowicach
Zastanawiasz się, jak działał bankomat i wpłatomat Deutsche Bank Katowice? Były to niezwykle funkcjonalne urządzenia, które wyróżniały się takimi cechami, jak:
- dostęp przez całą dobę 7 dni w tygodniu;
- brak opłat za realizację operacji gotówkowych dla klientów DB;
- dotykowe ekrany;
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.
Wszystkie maszyny do operacji gotówkowych były dostępne zawsze w pobliżu placówek tak, aby wszyscy klienci korzystający z obsługi doradców mogli wygodnie wypłacić środki ze swojego konta bankowego.
Jakie sprawy klienci załatwiali w oddziałach Deutsche Banku w Katowicach?
Konsumenci, którzy korzystali z usług i produktów bankowych tej instytucji finansowej, mogli na miejscu załatwić szereg spraw, takich jak:
- założenie nowego konta osobistego, walutowego lub oszczędnościowego;
- aktualizacja danych osobowych i teleadresowych;
- uruchomienie nowej lokaty lub funduszu inwestycyjnego;
- skorzystanie z opcji ubezpieczenia;
- wnioskowanie o kredyt gotówkowy lub hipoteczny, a także walutowy;
- i wiele innych usług…
Według konsumentów tego banku jeszcze przed 2018 rokiem obsługa klienta była utrzymywana na najwyższym poziomie. Każdy, kto posiadał jakąkolwiek usługę w tej instytucji, mógł załatwić od ręki wszystkie sprawy, udając się do stacjonarnej placówki na terenie Katowic i nie tylko.
Opinie konsumentów o Deutsche Banku w Katowicach
Na temat banku DB w Katowicach krążyło wiele opinii konsumentów, które wskazywały na wiele pozytywnych aspektów związanych ze współpracą z tą instytucją. Kontrahenci doceniali głównie takie czynniki, jak:
- dogodne godziny pracy placówek w mieście;
- brak ograniczeń czasowych jeśli chodzi o obsługę klienta (oczywiście w godzinach pracy banku);
- bogatą ofertę produktów finansowych;
- bliskość bankomatów przy oddziałach;
- wykwalifikowaną kadrę doradców finansowych;
- możliwość łatwego dojazdu do placówek komunikacją miejską.
Czy warto było zostać klientem Deutsche Banku w Katowicach za czasów świetności tej instytucji?
Jeśli chodzi o przeszłość banku w DB w Katowicach i całej Polsce, należy pamiętać, iż instytucja funkcjonowała tylko do końca 2018 roku. W wyniku fuzji doszło do przeniesienia klientów do innego banku. Obecnie spółka zajmuje się tylko obsługą konsumentów posiadających kredyty mieszkaniowe, pożyczki hipoteczne oraz zobowiązania walutowe. Niestety placówki już nie funkcjonują, a kontakt z bankiem możliwy jest tylko poprzez infolinię, korespondencję tradycyjną oraz pocztę elektroniczną.