Kontakt z każdą instytucją finansową powinien być jak najlepszy w celu utrzymania dobrych stosunków na linii bank – klient. Szybka komunikacja jest bardzo ważna podczas próby rozwiązywania problemów z działaniem usług finansowych lub występowania nagłych sytuacji kryzysowych. Bank ING dokłada wszelkich starań, aby konsumenci mieli możliwość utrzymania stałego kontaktu zarówno bezpośredniego z pracownikiem konkretnej placówki, ale także telefonicznego i online przy pomocy stosownych komunikatorów.

Dla klientów indywidualnych

+48 32 35 70 069 (komórka)

Dostępność: 24/7

Dla klientów biznesowych

+48 801 242 242 (komórka)

32 357 00 24 (stacjonarny)

Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu

Dla klientów zagranicznych

+48 32 357 00 02 (ogólna infolinia)

Adres korespondencyjny ING

Adres korespondencyjny ING przeznaczony jest do wysyłki wszelkiej niezbędnej dokumentacji odnoszącej się do korzystania z usług finansowych tej instytucji.

ING Bank Śląski S.A.

Sokolska 34

40-086 Katowice

Na ten adres można wysyłać wszelką korespondencję, która jest niezbędna w celu zrealizowania wielu usług finansowych dostępnych na odległość. 

Jak skontaktować się z konsultantem ING?

Aby połączyć się z konsultantem, wystarczy znaleźć na naszej stronie frazę ING infolinia. ING kontakt jest bardzo prosty ze względu na minimalną złożoność systemu oraz szybką weryfikację użytkownika poprzez podanie podstawowych danych osobowych. Każdy, kto posiada konto w ING, może nim zarządzać już z poziomu infolinii, czatu internetowego oraz osobistej wizyty w oddziale banku. Warto jednak korzystać z możliwości kontaktu, jakie oferuje bank ING ze względu na brak dodatkowych kosztów oraz możliwość załatwienia wielu spraw bez wychodzenia z domu. 

Jak więc działa infolinia ING? Godziny pracy większości działów dostosowane są bezpośrednio do potrzeb większości konsumentów, jednakże dostępna jest także całodobowa pomoc w nagłych przypadkach polegająca np. na zdalnym zablokowaniu dostępu do kart płatniczych w razie ich zgubienia. ING numer telefonu dostępny jest na oficjalnej stronie internetowej, do której dostęp mają wszyscy konsumenci. 

ING infolinia

Warto jednak wiedzieć, że ING infolinia 24h to nie jedyna dostępna forma kontaktu. Istnieje także możliwość skorzystania z czatu online, poczty tradycyjnej oraz osobistej wizyty w placówce ING. Obsługa klienta jest dla tej instytucji jednym z najważniejszych aspektów, dlatego firma stale inwestuje w swój rozwój.  W instytucji ING, infolinia działa przez całą dobę, by zapewnić swoim kontrahentom szybką obsługę w kryzysowych sytuacjach.

W ramach kontaktu ING infolinia to nie jedyna możliwość. Można też z łatwością wejść na oficjalną stronę internetową banku i uzupełnić formularz, po którego przesłaniu nastąpi kontakt pracownika banku bezpośrednio na podany przez klienta numer telefonu. Warto też zauważyć, że w ciągu dnia dostępny jest także czat online oraz czynne są wszystkie placówki banku rozmieszczone na terenie całego kraju, które przyjmują klientów indywidualnych i biznesowych.

ING kontakt – czy forma kontaktu ma wpływ na zakres usług?

Warto wiedzieć, jaki jest zakres usług przy każdej formie kontaktu  bankiem. ING kontakt telefoniczny traktuje priorytetowo, gdyż często jest to najszybsza forma nawiązania łączności w kryzysowych sytuacjach z klientem. Forma kontaktu ma wpływ na to, jakie działania może podjąć pracownik ING. Telefon nieco ogranicza możliwości, jednak wszelkie poważniejsze sprawy można załatwić bezpośrednio z pracownikiem banku w wybranym oddziale lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

Bank ING jest instytucją, która stawia na zadowolenie swoich klientów, dlatego warto nawiązać z nią współpracę. Szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych oraz całodobowa infolinia to tylko niektóre aspekty przekonujące coraz większą liczbę klientów.

Inne potrzebne informacje od ING

sesje księgowań
swift - bic
jak zamknąć konto