Stale zmieniające się preferencje konsumentów odnośnie usług finansowych oraz ofert dotyczących kredytów wywierają na instytucjach presję ciągłego rozwoju. Aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagającym klientom, zarówno Pekao, jak i inne banki zdecydował się na otwieranie coraz większej liczby punktów obsługi klienta. Na terenie Kielc klienci mają łatwy dostęp do stacjonarnej oferty finansowej przedsiębiorstwa, bankomatów i wpłatomatów.
Pekao SA Kielce – oddziały, bankomaty i wpłatomaty
Klienci banku Pekao SA Kielce doceniają przede wszystkim doskonałą lokalizację punktów obsługi klienta. Na terenie miasta znajduje się kilkanaście filii, które należą do Pekao Kielce. Oddziały rozmieszczone są po całym mieście w taki sposób, aby każdy mógł łatwo się do nich przedostać, niezależnie od miejsca, w jakim aktualnie przebywa. Dzięki takim działaniom bank Pekao Kielce cieszy się nienaganną opinią oraz stale zwiększającą się liczbą nowych kontrahentów korzystających z oferty finansowej dostępnej stacjonarnie.
Prosty interfejs, brak nagłych awarii oraz całodobowa obsługa to główne cechy wyróżniające urządzenie, jakim jest bankomat. Pekao SA Kielce udostępniło swoim konsumentom kilka takich sprzętów, aby umożliwić łatwe wykonywanie transakcji gotówkowych. Warto wspomnieć, że wszelkie operacje, jakie realizuje bankomat, Pekao Kielce księguje maksymalnie w ciągu godziny od czasu działania. Na terenie miasta bank utworzył także kilka punktów, w których dostępne są wpłatomaty umożliwiające wpłacenie gotówki na swój rachunek bankowy.
Pekao SA Kielce – jak działają placówki?
Wszystkie placówki Pekao SA Kielce działają w dogodnych godzinach tak, aby każdy klient zainteresowany ofertą finansową mógł bez problemu skorzystać ze stacjonarnej obsługi. Punkty sprzedaży najczęściej czynne są w godzinach popołudniowych ze względu na to, że duża część społeczeństwa Kielc w ciągu dnia pracuje, a na załatwianie spraw związanych z bankowością ma jedynie wolne popołudnia. To bardzo dobre posunięcie ze strony banku Pekao, gdyż pozwoliło na lepsze dostosowanie się do potrzeb konsumentów.
W stacjonarnych punktach obsługi klienta można załatwić takie sprawy, jak: złożenie wniosku o pożyczkę, blokadę karty, zmianę danych osobowych, założenie rachunku oszczędnościowego. Ciekawostką jest fakt, że odwiedzając placówkę Pekao w Kielcach, pracownicy mają możliwość zaoferowania indywidualnej propozycji tylko dla konkretnego klienta.