Kontakt z instytucjami finansowymi jest bardzo ważny, ponieważ wpływa na pozytywną opinię o przedsiębiorstwie wśród konsumentów. Doskonały kontakt telefoniczny, e-mailowy oraz możliwość szybkiej obsługi stacjonarnej to cechy, które wpływają na zadowolenie klientów banku. Firmy finansowe wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich kontrahentów, dokładają wszelkich starań, aby kontakt z nimi był możliwy nie tylko przy pomocy tradycyjnych form nawiązywania kontaktu, ale także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Ciekawostką jest możliwość prowadzenia wideokonferencji z oddziałem banku, podczas której można załatwić wszelkie sprawy związane z prowadzeniem konta, zastrzeganiem kart oraz wnioskowaniem o pożyczkę.

Pekao infolinia – jak skontaktować się z bankiem?

Istnieje wiele możliwych form kontaktu z bankiem Pekao. Infolinia to najpopularniejsze medium służące do kontaktu z instytucją w sytuacjach awaryjnych. Infolinia banku Pekao działa na zasadzie kolejki, co oznacza, że każdy klient próbując dodzwonić się do oddziału, musi poczekać, aż konsultant będzie dostępny i nadejdzie jego kolej. Z bankiem Pekao, kontakt możliwy jest bezpośrednio z różnymi działami, a mianowicie:

Infolinia dla klientów indywidualnych

+48 22 59 12 232 (tel. stacjonarny)

801 365 365 (komórka)

Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Infolinia dla klientów premium

801 351 351 (komórka)

+48 22 59 12 351 (tel. stancjonarny)

Infolinia czynna 24/7.

Bankowość prywatna

+48 22 591 20 10 

Klienci biznesowi

801 666 555 (komórka)

+48 22 59 12 323 (tel. stancjonarny)

PekaoBiznes24 czynne jest przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Biura maklerskie

801 105 800 (komórka)

+48 22 591 22 00 (tel. stancjonarny)

Infolinia Pekao czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00.

Windykacja

+48 22 591 24 44 (komórka)

+48 519 914 085 (komórka)

Monitoring należności prowadzony jest w ramach usług banku Pekao. Infolinia funkcjonuje w dni robocze od 8:00 do 21:00.

Pekao adres korespondencyjny

E-mail: [email protected]

Skrzynka pocztowa: 

Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
ul. Grzybowska 53/57, 00-844 Warszawa

Kontakt Pekao S.A. – jak działa infolinia?

Doskonała możliwość komunikacji to cecha wyróżniająca bank Pekao. Kontakt z poszczególnymi działami możliwy jest po wybraniu numeru telefonu dostępnego z listy na stronie internetowej. Jeśli dochodzi do sytuacji, w której klient niepoprawnie wybrał numer, to specjaliści pracujący na infolinii mają możliwość skierowania do bezpośrednio do innego konsultanta. Szybkość działania, całodobowa dostępność konsultantów oraz najwyższy poziom obsługi to główne aspekty, jakimi może pochwalić się bank Pekao. Infolinia działa niezwykle sprawnie, a za jej pośrednictwem można wykonywać takie czynności jak: 

  • zastrzeganie kart płatniczych, 
  • realizacja przelewów, 
  • wnioskowanie o pożyczki, 
  • sprawdzenie stanu konta. 

Pekao S.A. kontakt umożliwia nie tylko za pośrednictwem telefonu, ale także z poziomu aplikacji mobilnej lub serwisu internetowego. Do użytku klientów dostępny jest komunikator internetowy, przy pomocy którego kontrahenci mogą zadawać wszelkie pytania dotyczące działalności instytucji.

Jakie sprawy można załatwić poprzez infolinię banku Pekao?

W zależności od potrzeb klienta na łamach strony internetowej udostępnione zostały numery telefonów do poszczególnych działów, jakie posiada bank Pekao. Infolinia umożliwia załatwienie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem rachunku oszczędnościowego, konta osobistego lub zaciągnięcia pożyczki. Warto wiedzieć, że Pekao jest stale rozwijającym się bankiem, który stawia na wdrażanie nowoczesnych technologii. Istotną informacją, jaką można uzyskać, dzwoniąc na infolinię, są dane na temat tego, kiedy przelew wysłany tego samego dnia roboczego zostanie zrealizowany przez bank.

Czy warto korzystać z infolinii banku Pekao?

Zdecydowanie warto skorzystać z usług infolinii banku Pekao S.A., a w szczególności w nagłych przypadkach. Najczęstszym powodem kontaktu z konsultantami są problemy z logowaniem do serwisu bankowości internetowej, blokada konta lub chęć zastrzeżenia zagubionej karty bankomatowej. To tylko jedne z nielicznych możliwości, jakie daje infolinia banku Pekao. 

Inne potrzebne informacje od Pekao

sesje księgowań
swift - bic
jak zamknąć konto