Rzeszów to miasto położone w województwie podkarpackim, gdzie stale napływają tłumy studentów oraz osób poszukujących nowej pracy. Jeszcze do 2018 roku na terenie tej miejscowości sprawnie działał Deutsche Bank, którego placówki były dostępne niemal dla każdej zainteresowanej osoby. Chcesz wiedzieć więcej na temat tego, w jaki sposób funkcjonowała ta instytucja? Tutaj znajdziesz najistotniejsze informacje.
SPIS TREŚCI
Deutsche Bank Rzeszów – jak działała ta instytucja finansowa?
Deutsche Bank Rzeszów przed wielką fuzją w 2018 roku przyjmował w swoich placówkach zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Warto mieć na uwadze też fakt, iż na miejscu były zawsze dostępne liczne udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, funkcjonalne bankomaty oraz wykwalifikowana kadra doradców finansowych. każdy, kto chciał udać się na spotkanie ze specjalistą, musiał wziąć ze sobą tylko dowód tożsamości.
Co warto wiedzieć o Deutsche Bank? Oddział Rzeszów to nie pojedyncza placówka, ale co najmniej kilka stacjonarnych punktów obsługi konsumenta. Byli w nich przyjmowani zarówno klienci indywidualni, biznesowi, jak i korporacyjni. Porozmawiać z doradcą mogły też osoby tylko zainteresowane aktualną ofertą produktów i usług finansowych.
Placówki Deutsche Bank w Rzeszowie
Jeśli chodzi o Deutsche Bank Rzeszów, oddziały funkcjonowały zawsze w takich miejscach, aby każdy z mieszkańców mógł wygodnie przedostać się na spotkanie z doradcą. Wszystkie punkty obsługi pracowały w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00, choć zdarzały się wyjątki, gdzie placówka pracowała nawet do godziny 18:00. Placówki tej instytucji wyróżniały się przede wszystkim:
- dogodnymi godzinami pracy;
- wykwalifikowaną kadrą doradców finansowych;
- bogatą ofertą produktów i usług bankowych;
- bliskością bankomatów;
- bliskością parkingów dla klientów;
- i nie tylko…
Ze względu na tak wiele pozytywnych cech oddziały Deutsche Bank w Rzeszowie cieszyły się ogromnym uznaniem konsumentów. Przekładało się to na wiele świetnych opinii na temat funkcjonowania placówek tej instytucji. To samo tyczyło się punktów Deutsche Bank Sopot, a nawet Deutsche Bank Opole.
Deutsche Bank Rzeszów Bernardyńska
Oddział Deutsche Bank Rzeszów Bernardyńska to miejsce, gdzie pracowali wykwalifikowani doradcy w dogodnych dla klientów godzinach. Warto mieć na uwadze fakt, iż ten oddział pracował w dni robocze od godziny 9:00 do 17:00. Na miejscu specjaliści prowadzili też teleserwis. Tuż przy placówce znajdował się funkcjonalny bankomat, z którego mógł ZA DARMO korzystać każdy, kto posiadał konto bankowe w tej instytucji. Opłacalność prowadzenia takiego rachunku była widoczna szczególnie wtedy, kiedy przeglądało się ranking kont osobistych. W tym przypadku DB znajdował się w czołówce polecanych instytucji.
Deutsche Bank Rzeszów Rejtana
Punkt obsługi konsumenta Deutsche Bank Rzeszów Rejtana to placówka, która funkcjonowała sprawnie przez wiele lat. Na miejscu klienci mieli dostęp do bankomatu z dotykowym ekranem oraz udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych. Warto zaznaczyć, iż oddział pracował w dni robocze w standardowych dla banku godzinach, a kontakt z doradcami możliwy był też poprzez teleserwis.
Wpłatomaty i bankomaty Deutsche Bank Rzeszów
Bankomat, jak i wpłatomat Deutsche Bank Rzeszów to funkcjonalne urządzenia, które wyróżniały się przede wszystkim takimi cechami, jak:
- dotykowe ekrany;
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych;
- dostęp przez całą dobę 7 dni w tygodniu;
- brak opłat za korzystanie z transakcji gotówkowych.
Każdy klient banku wiedział, iż bankomat Deutsche Bank Rzeszów zawsze położony jest w pobliżu stacjonarnego punktu obsługi klienta. Dzięki temu każdy, oprócz załatwiania podstawowych spraw w oddziale, mógł też skorzystać z wypłaty środków z bankomatu.
Jak można było skontaktować się z Deutsche Bank Rzeszów?
Klienci w celu złożenia wniosków i dyspozycji musieli udać się osobiście do stacjonarnej placówki lub wysłać dokumenty na adres korespondencyjny banku. Jeśli jednak chodzi o załatwianie podstawowych spraw związanych z bankowością, należy wziąć pod uwagę, iż bank dawał więcej możliwości kontaktu, a mianowicie:
- infolinię;
- obsługę w oddziałach;
- korespondencję tradycyjną;
- kontakt przez skrzynkę elektroniczną.
Jak widzisz, w Deutsche Bank Rzeszów placówki to nie jedyne miejsce, gdzie klienci mogli pozyskać informacje na temat aktualnej oferty produktów i usług finansowych. Niestety obecnie spółka nie działa już aktywnie w branży finansowej, a obsługa ogranicza się tylko do kontaktów telefonicznych i przy pomocy korespondencji tradycyjnej. Warto zaznaczyć też, iż za czasów świetności Deutsche Bank Rzeszów godziny otwarcia miał dostosowane tak, aby każdy z mieszkańców tej miejscowości mógł wygodnie udać się na spotkanie z doradcą w dogodnym dla siebie czasie. Zapoznanie się z ofertą, złożenie dyspozycji lub wniosku i wiele innych spraw można było załatwić w placówkach Deutsche Bank Polska. Kontakt z instytucją obecnie jest mocno ograniczony, ale tylko za sprawą tego, iż w 2018 roku spółka zakończyła aktywną działalność jako bank i nie przyjmuje pod swoje skrzydła już żadnych klientów.
Czy warto było zostać klientem Deutsche Banku w Rzeszowie?
Biorą pod uwagę opinie, sposób działania w przeszłości oraz ofertę banku, zdecydowanie warto było zostać klientem Deutsche Bank. Oddziały i placówki na terenie Rzeszowa i nie tylko dokładały wszelkich starań, aby zadowolić wszystkich swoich stałych, jak i potencjalnych klientów. Warto też pamiętać, na miejscu dało się załatwić wiele spraw takich, jak:
- wnioskowanie o kredyty hipoteczne, gotówkowe i walutowe;
- złożenie dyspozycji zamknięcia rachunku bankowego;
- otwarcie nowego konta osobistego lub oszczędnościowego;
- uruchomienie nowej lokaty lub funduszu;
- zmiana danych teleadresowych i osobowych;
- i wiele innych spraw…
Kiedy DB jeszcze funkcjonował w Rzeszowie, był to jeden z najchętniej wybieranych banków przez konsumentów w tym rejonie. Niestety obecnie nie ma możliwości, aby spółka powróciła do branży jako aktywny bank, dlatego lepiej poszukać alternatywy dla siebie.