Kontakt z bankiem to kluczowa kwestia jeśli chodzi o pilne załatwianie spraw związanych np. z bankowością Internetową. Klienci, wybierając instytucję do współpracy w tym zakresie, kierują się nie tylko wygodnym dostępem do usług bankowych, ale także świetnym kontaktem z doradcami. Aion Bank w tym przypadku działa nieco inaczej niż pozostałe instytucje finansowe. Jak? Sprawdźmy, w jaki sposób zbudowana jest struktura kontaktowa tego banku.
Aion Bank – kontakt z bankiem
W Aion Bank infolinia to główny sposób kontaktu z tą instytucją. Dlaczego? Głównie ze względu na fakt, iż jest to bank cyfrowy. Oznacza to, że klienci mogą zapoznać się z ofertą tylko przez stronę Internetową lub telefonicznie pod odpowiednim numerem. Każdy, kto chce skorzystać z propozycji konta osobistego, jakie proponuje bank Aion – kontakt telefoniczny powinien być pierwszym działaniem. Jeśli chodzi o możliwości skontaktowania się z bankiem, klienci mają ich kilka, a mianowicie:
- infolinię;
- korespondencję tradycyjną;
- korespondencję e-mailową;
- czat w aplikacji mobilnej;
- formularz kontaktowy.
To podstawowe opcje, które pozwalają na porozumienie się z Aion Bank. Kontakt w przypadku infolinii ograniczony jest jednak do dni roboczych i określonych przez instytucję godzin. Dla klientów, którzy nie mogą czekać ze swoją sprawą, polecany jest kontakt przez czat w aplikacji mobilnej. To o wiele lepsza opcja, dzięki której o wiele szybciej można zapoznać się z aktualną ofertą banku i nie tylko. Jak widać, infolinia Aion Bank to nie jedyna możliwa opcja skontaktowania się z pracownikiem banku.
Aion Bank – infolinia
Jeśli chodzi o bank Aion kontakt przez infolinię odbywa się za pośrednictwem numeru telefonu: +48 22 523 46 54. Wystarczy wybrać ten numer, aby połączyć się z pracownikiem banku w godzinach funkcjonowania instytucji lub infolinii.
Aion Bank – adres korespondencyjny
W przypadku Aion Bank adres korespondencyjny wygląda następująco:
Aion Bank SA Spółka Akcyjna Oddział w Polsce
Dobra 40,
00-344 Warszawa
Czy to dobry sposób na porozumienie z Aion Bank? Kontakt – centrala pod tym adresem przyjmuje wszelkie oficjalne skargi, zażalenia i nie tylko od swoich konsumentów. Niestety nie ma możliwości skorzystania z osobistej obsługi konsumenta w głównym punkcie tej instytucji. Ze względu na fakt, iż jest to w 100% cyfrowy bank, konsumenci mogą kontaktować się z doradcami wyłącznie zdalnie.
Aion Bank – czat online i formularz kontaktowy
Jeśli chodzi o czat dostępny w aplikacji, warto wiedzieć, że dostęp do niego mają tylko klienci posiadający konto osobiste Aion Bank. W przeciwnym razie opcja czatu nie będzie dostępna, gdyż wymaga zalogowania się na swój rachunek bankowy poprzez autoryzowaną aplikację. Aby skorzystać z formularza kontaktowego, wystarczy:
- uruchomić program mobilny;
- przejść do zakładki czatu;
- opisać swój problem;
- poczekać na odpowiedź od doradcy banku.
Czym jednak jest formularz kontaktowy Aion Bank? Kontakt z konsultantem tego typu świetnie sprawdza się dla osób nieposiadających jeszcze wykupionych usług w tej instytucji. Z formularza na stronie może więc skorzystać każdy, kto jest zainteresowany aktualną ofertą i nawiązaniem współpracy w zakresie bankowości online.
- wybrać sekcję – Pomoc i kontakt;
- uzupełnić formularz swoimi danymi;
- określić, czy jest się już klientem banku;
- wybrać temat rozmowy;
- zaznaczyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych i wysłać formularz.
Jak widać, kontakt z Aion Bank jest dość prosty i nie wymaga wielu formalności. Dla osób ceniących sobie wygodę i bezpieczeństwo podczas rozmowy nie ma lepszej opcji niż czat w aplikacji mobilnej Aion Bank – online. Kontakt tego typu ceni wielu obecnych klientów tej instytucji, doceniając: niezawodność i krótki czas odpowiedzi przez konsultantów.
Aion Bank – kontakt e-mailowy
Jeśli chodzi o Aion Bank infolinia – telefon nie zawsze działa idealnie. Jeśli nie możemy połączyć się z pewnych powodów z konsultantem, zawsze warto zastanowić się nad pozostawieniem wiadomości e-mail pod adresem: [email protected]. Dzięki temu żadna informacja nie zaginie, a bank odpowie na zapytanie tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.
Co można załatwić przez infolinię, formularz kontaktowy lub adres e-mail w Aion Banku?
Jakie sprawy można załatwić zdalnie w Aion Bank? Kontakt – infolinia to tylko jedna z możliwych opcji. Dzwoniąc do doradców lub kontaktując się przez inne możliwe formy, jak np. czat online, każdy klient może dowiedzieć się więcej szczegółów na temat aktualnej oferty banku, a także rozwiązać problemy z działaniem lub dostępem do aplikacji. Kontaktując się z doradcami online, można także pozyskać niezbędne informacje na temat cennika usług, wymaganej dokumentacji do założenia konta i wielu innych, cennych danych. Nie ulega jednak wątpliwości, że Infolia Aion Bank świetnie się sprawdza, ale tylko w dni robocze.
Kontakt z Aion Bankiem – jakie są opinie konsumentów?
Dla wielu osób wygodny kontakt z doradcami finansowymi wybranego banku to podstawowa kwestia, która przekłada się na poziom zadowolenia z usług bankowych. Aion Bank cieszy się świetnymi opiniami klientów w tym zakresie. Kontrahenci doceniają przede wszystkim wygodny dostęp do wielu opcji kontaktu, szybką odpowiedź doradców w każdym zakresie, a także brak dodatkowych opłat za korzystanie np. z czatu online w aplikacji. Aktualni konsumenci doceniają także fakt, że czat dostępny jest tylko dla użytkowników posiadających wykupioną subskrypcję konta osobistego.
Biorąc pod uwagę opinie klientów, ilość możliwych form kontaktu oraz ogólnojdostępność usług Aion Banku, zdecydowanie warto zastanowić się nad nawiązaniem współpracy z tą instytucją. Aktywacja aplikacji, wykonanie opłaty za wybrany plan oraz rozpoczęcie korzystania z rachunku osobistego, oszczędnościowego i maklerskiego to prosta sprawa. Wystarczy pobrać aplikację, a w razie problemów skontaktować się z doradcami, którzy dostępni są dla klientów niemalże w każdej sprawie związanej z jej działaniem lub innymi kwestiami bankowości cyfrowej.
Ten bank jest niewiarygodny dokonałam przelewu na konto inwestycyjne i nie chcą mi zwrócić moich pieniędzy. Mało tego kobieta która ze mną rozmawiała wyzwala mnie od głupich kurw.Nawet żebym czegoś nie rozumiała to nie profesjonalne zachowanie pracownicy z banku, kwalifikuje się do dna. Przelewu dokonałam 25.06.2023r na kwotę 845,00 zł i do dnia dzisiejszego nie mam swoich pieniędzy które to miały być moja inwestycją. Zaznaczam jestem emerytką i mam 64 lata.
Za mało zostało widocznie wpłacone na inwestycje 😉
jak odblokowac konto internetowe
Bank niezgody zaufania. Główna komunikacja z bankiem odbywa się przez czat (kontakt telefoniczny to możliwość nagrania się na pocztę głosową). Czat nie działa? Bank obiecał, że naprawi aplikację. Po 2 miesiącach czekania postanowiłem zamknąć konto. Dopiero zaczęły się schody. Aion wydłuża jak może procedurę zamknięcia konta, jeśli ta odbywa się nie przez czat (który nie działa!). Opłaty za konto są pobierane, a Aion nie odpisuje na maile lub odpowiada wybiórczo na wybrane kwestie i twierdzi, że nie potrafi pomóc (proszą o wysłanie skanu dowodu mailem, więc wysłałem go w zaszyfrowanym pliku ZIP, dziś standard – w Aionie nie potrafią pliku otworzyć). Polecam omijać szerokim łukiem. Co z tego, że warunki atrakcyjne, jeśli z banku nie da się korzystać i sprawia on wrażenie niesolidnej firmy.