Bezproblemowy kontakt z bankiem ceni sobie prawdopodobnie większość konsumentów na terenie kraju. Wybierając konkretną instytucję finansową, warto wziąć pod uwagę przede wszystkim wszystkie dostępne metody kontaktu oraz liczbę stacjonarnych placówek na terenie kraju. Sprawdźmy, jak na tle innych wypada bank Credit Agricole biorąc pod uwagę kontakt z doradcami.

Credit Agricole – jak działa infolinia?

W przypadku Credit Agricole infolinia działa zawsze bardzo sprawnie, umożliwiając wszystkim konsumentom znalezienie odpowiedzi na wiele pytań. Co ciekawe, infolinia CA24 umożliwia załatwienie nawet najbardziej pilnych spraw związanych np. z blokadą skradzionej lub zagubionej karty płatniczej.

Warto wiedzieć, że infolinia Credit Agricole działa w dni robocze od godziny 8:00 do 20:00. Doradcy dostępni są także w pozostałych godzinach w ciągu doby, ale tylko w takich sprawach, jak:

  • odblokowanie dostępu do serwisu mobilnego i Internetowego;
  • blokada zagubionej lub skradzionej karty płatniczej.

Aby jednak nieco przyspieszyć rozwiązanie wielu spraw, Bank Credit Agricole zachęca do zapoznania się z FAQ, gdzie zawarte są odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania.

Jak skontaktować się z Credit Agricole?

Każdy, kto posiada konto osobiste w CA, może skontaktować się z tą instytucją na kilka sposobów, a mianowicie:

  1. Telefonicznie.
  2. E-mailowo.
  3. Osobiście w oddziale.
  4. Przez czat Internetowy.

Decydując się na kontakt z tym bankiem bardzo dobrym wyborem jest infolinia Credit Agricole. Numer telefonu zależny jest od tego, w jakiej sprawie dzwoni się do banku, należy wybrać odpowiedni numer. Poniżej znajduje się lista telefonów, na jakie można dzwonić w różnych sprawach.

infolinia

Dla klientów indywidualnych

Kontakt z bankiem dostępny jest w aplikacji CA24

Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu

infolinia

Dla kredytów hipotecznych

801 333 777 

+48 71 35 49 016 

Dostęp: dni robocze od 8:00 do 18:00

infolinia

Dla małych i średnich firm

801 333 666

+48 71 35 49 035

Dostęp: dni robocze od 8:00 do 18:00

infolinia

Dla rolników

801 70 00 00

+48 71 799 71 59

Dostęp: dni robocze od 8:00 do 18:00

infolinia

Dla przedsiębiorców

801 70 65 50

+48 71 799 71 49

Dostęp: dni robocze od 8:00 do 18:00

Warto też pamiętać, że w Credit Agricole kontakt – infolinia jest dostępny zgodnie z taryfą wybranego operatora telekomunikacyjnego. Infolinia Agricole to doskonała opcja, aby dowiedzieć się szczegółów na temat aktualnej oferty produktów finansowych lub rozwiązać problemy z dostępem do serwisu transakcyjnego.

Co warto wiedzieć o infolinii Credit Agricole?

W Credit Agricole infolinia – telefon dostępna jest dla każdego niezależnie od tego, czy dana osoba posiada rachunek osobisty, czy konto firmowe.

Ta instytucja finansowa dokłada wszelkich starań, aby zapewnić swoim kontrahentom jak najlepszy poziom obsługi bez względu na porę dnia i nocy. Czym jeszcze wyróżnia się Credit Agricole – infolinia? Całodobową pomocą dostępną dla wszystkich klientów indywidualnych i biznesowych oraz możliwością rozmowy w obcych językach np. angielskim lub francuskim.

Jak skontaktować się z Credit Agricole, aby zablokować kartę lub konto?

W celu zablokowania dostępu do serwisu mobilnego lub Internetowego wystarczy zalogować się do aplikacji banku. To najprostszy sposób na wykonanie tego typu działań. W jaki sposób weryfikowani są klienci, których obsługuje bank Credit Agricole? Infolinia podczas połączenia wymaga udzielenia odpowiedzi na kilka prostych pytań, dzięki czemu konsultant ma pewność, że rozmawia z właścicielem rachunku bankowego.

O tym warto wiedzieć! Dzwoniąc na infolinię, można także sprawnie odblokować dostęp do konta lub np. poinformować o znalezieniu karty płatniczej klienta tego banku.

Bank Credit Agricole – adres korespondencyjny

Gdzie wysłać listy i oryginały dokumentów będąc klientem Credit Agricole? Adres korespondencyjny to:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Legnicka 48 bud. C-D

54-202 Wrocław

Na wyżej wymieniony adres można przesyłać wszelkie zażalenia, oficjalne pisma oraz dokumentację uzupełniającą np. do kredytu hipotecznego.

Czat online banku Credit Agricole – czy to dobra alternatywa dla infolinii?

Ta instytucja przygotowała szereg udogodnień dla osób zainteresowanych ofertą banku Credit Agricole. Infolinia, telefon i korespondencja tradycyjna to nie wszystko. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów w całym kraju, bank stworzył wirtualnego doradcą dostępnego w formie czatu o imieniu Asia.

Czym wyróżnia się wirtualny asystent Credit Agricole bank? Infolinia dzięki temu rozwiązaniu została znacznie odciążona, co przekłada się na krótszy czas obsługi. W ramach tej funkcjonalności każdy może wygodnie zarządzać swoimi usługami bankowymi. Asia, czyli wirtualny doradca na czacie zajmuje się najpopularniejszymi sprawami i zapytaniami, w jakich dzwonią klienci banku. Do kolejnych cech wyróżniających to narzędzie, zaliczamy:

  • dostęp przez całą dobę;
  • opcja przekierowania kontaktu do doradcy finansowego;
  • minimum danych potrzebnych do weryfikacji klienta;
  • bezpieczeństwo;
  • szybkość działania.

Kontakt z bankiem Credit Agricole – opinie klientów

Jakie są opinie na temat kontaktu z Credit Agricole – infolinia? Raty to nie jedyna sprawa, jaką można łatwo załatwić podczas rozmowy z konsultantem. Klienci tej instytucji doceniają przede wszystkim takie aspekty, jak:

  • dostęp do podstawowych usług przez całą dobę;
  • możliwość kontaktu z wirtualnym doradcą;
  • opcja rozmowy w różnych językach np. angielskim i francuskim.

Zdecydowanie zachęcamy do zapoznania się z propozycją współpracy tej instytucji finansowej poprzez telefon, e-mail, stronę www lub kontakt bezpośredni w placówkach. Warto pamiętać, że bank nie pobiera żadnych preferencyjnych stawek za wykonywanie tego typu połączeń na infolinii.

Jakie dane przygotować kontaktując się z doradcą Credit Agricole?

Podstawowe dane, jakie będą wymagane do potwierdzenia tożsamości dzwoniącego to:

  • imię i nazwisko;
  • numer klienta;
  • pesel;
  • adres zamieszkania/zameldowania.

Warto przygotować te niezbędne dane, aby przyspieszyć proces weryfikacji i tym samym szybciej załatwić ważną sprawę bez wychodzenia z domu z pomocą wykwalifikowanego doradcy finansowego. Weryfikacja dzwoniących konsumentów jest zawsze wymagane, aby uniknąć sytuacji podszycia się osób trzecich np. pod właściciela rachunku. 

Czy warto kontaktować się telefonicznie z Credit Agricole?

Czy warto korzystać z usługi, jaką jest Credit Agricole infolinia? Godziny jej pracy są dopasowane tak, aby zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi mogli w każdej chwili załatwić pilną sprawę związaną np. z blokadą karty płatniczej lub odblokowania dostępu do serwisu transakcyjnego.

Zachęcamy do korzystanie ze wszystkich możliwości kontaktu z tym bankiem. Dzięki temu nie tylko załatwienie spraw związanych z prowadzeniem rachunku bankowego, ale także dopełnienie formalności kredytowych oraz zapoznanie się z ofertą finansową banku staje się o wiele łatwiejsze.

To tylko kilka chwil, dzięki którym bez wychodzenia z domu możemy załatwić 90% spraw związanych z bankiem. Zarówno realizację przelewu, anulowanie transakcji, jak i weryfikacja danych może odbywać się w oddziałach i zdalnie na infolinii banku.

credit agricole sesje
credit agricole swift
credit agricole zamknięcie konta
2.7/5 - (4 oddanych głosów)