Wiele możliwości kontaktu z konkretną instytucją finansową to duże udogodnienie dla konsumentów, którzy potrzebują pomocy w nagłych przypadkach i nie tylko. W jakiej formie można skontaktować się z VeloBank (dawniej: GetinBank) w ramach prowadzenia konta lub innych usług bankowych? Na tle innych instytucji ten bank wypada szczególnie dobrze jeśli chodzi o formę i dostępność doradców zarówno w stacjonarnych placówkach, jak i przez Internet czy telefon.
SPIS TREŚCI
VeloBank Infolinia – jak działa?
Velo Bank infolinia działa w takich godzinach, aby każdy z konsumentów miał możliwość nawiązania połączenia z konsultantem w dowolnej sprawie. Poniższa tabela przedstawia podstawowe informacje na temat tego, w jakich godzinach funkcjonuje infolinia VeloBank.
Klienci indywidualni | Dostęp przez całą dobę 7 dni w tygodniu |
---|---|
Produkty samochodowe i hipoteczne | Poniedziałek – Piątek: od 8:00 do 20:00
Sobota: od 8:00 do 16:00 |
Klienci biznesowi i sektor publiczny | Poniedziałek – Piątek: od 8:00 do 20:00 |
Według informacji, jakie można pozyskać w sieci VeloBank w ramach infolinii działa przez całą dobę 7 dni w tygodniu, ale tylko dla klientów indywidualnych. Jakie sprawy można załatwić, dzwoniąc na podany numer telefonu do tej instytucji? Przede wszystkim takie, jak:
- Blokada/odblokowanie kart płatniczych;
- Zapoznanie się z aktualną ofertą banku;
- Potwierdzenie operacji płatniczej.
To jednak tylko podstawowe sprawy, jakie można załatwić za pośrednictwem mobilnych doradców VeloBank. Infolinia jest dobrym rozwiązaniem, w ramach którego istnieje szansa na załatwienie wszelkich spraw niecierpiących zwłoki np. podczas nieautoryzowanego dostępu do rachunku indywidualnego lub firmowego.
Infolinia VeloBank
Posiadając konto osobiste w tej instytucji, można sprawnie nim zarządzać nie tylko przez bankowość Internetową, mobilną, ale także za pośrednictwem infolinii. Ze względu na rodzaj obsługi w VeloBank infolinia dzieli się na kilka podstawowych działów obsługi klienta.
Dla klientów indywidualnych
+48 664 919 797 (dla klientów z polski)
+48 32 604 30 01 (z zagranicy)
Czas dostępu: przez całą dobę 7 dni w tygodniu
Dla klientów biznesowych i sektora publicznego
+48 608 019 700
Czas dostępu: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00
Zastrzeganie kart
+48 32 604 31 61
Czas dostępu: przez całą dobę 7 dni w tygodniu
VeloBank – adres korespondencyjny
W przypadku Velo Bank adres korespondencyjny wygląda następująco:
VeloBank
Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C
00-843 Warszawa
Wszelką fizyczną dokumentację oraz wnioski można przesyłać bezpośrednio na powyższy adres, dzięki czemu wszystkie sprawy związane np. z kredytem hipotecznym mogą zostać zrealizowane znacznie szybciej.
W jakich sprawach można kontaktować się z VeloBank
Z tą instytucją można nawiązać kontakt przede wszystkim na kilka sposobów, a mianowicie;
- Telefonicznie;
- Osobiście w wybranych oddziałach;
- Za pośrednictwem bankowości Internetowej lub mobilnej.
To trzy możliwości, które umożliwiają kontakt z VeloBank – infolinia. Telefon podany na stronie Internetowej banku zawsze jest aktualny, a w konkretnych sprawach warto wybierać numery kierunkowe do danych działów finansowych. Dla osób posiadających konto firmowe lub osobiste dostępne są takie usługi, jak:
- Aktywacja, blokada lub odblokowanie kart płatniczych;
- Autoryzacja przelewu;
- Zlecenie transakcji płatniczej;
- Odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej;
- Przedstawienie aktualnej oferty produktów finansowych.
Co więc można zyskać, będąc stałym klientem VeloBank? Kontakt – infolinia to wygodne rozwiązanie, które pozwala na szybkie załatwienie najistotniejszych spraw nawet w sytuacjach kryzysowych. W dostęp do pomocy doradców przez całą dobę to główny atut infolinii tego banku.
Infolinia VeloBank- opinie
Według opinii konsumentów na temat funkcjonowania infolinii VeloBank warto wiedzieć, iż większość z nich wskazuje głównie na:
- Dogodne godziny pracy infolinii;
- Krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem;
- Możliwość załatwienia niezbędnych spraw od ręki;
- Prosta autoryzacja.
Warto więc zostać klientem tej instytucji finansowej i korzystać z wielu możliwości kontaktu. Zarówno infolinia, jak i osobista wizyta w oddziale VeloBank to dobry pomysł na załatwienie ważnych spraw związanych z bankowością.