Wiele możliwości kontaktu z konkretną instytucją finansową to duże udogodnienie dla konsumentów, którzy potrzebują pomocy w nagłych przypadkach i nie tylko. W jakiej formie można skontaktować się z bankiem Getin w ramach prowadzenia konta lub innych usług bankowych? Na tle innych instytucji ten bank wypada szczególnie dobrze jeśli chodzi o formę i dostępność doradców zarówno w stacjonarnych placówkach, jak i przez Internet czy telefon.

Getin Bank Infolinia – jak działa?

W Getin Bank infolinia działa w takich godzinach, aby każdy z konsumentów miał możliwość nawiązania połączenia z konsultantem w dowolnej sprawie. Poniższa tabela przedstawia podstawowe informacje na temat tego, w jakich godzinach funkcjonuje infolinia Getin Bank.

Klienci indywidualni Dostęp przez całą dobę 7 dni w tygodniu
Produkty samochodowe i hipoteczne Poniedziałek – Piątek: od 8:00 do 20:00

Sobota: od 8:00 do 16:00

Klienci biznesowi i sektor publiczny Poniedziałek – Piątek: od 8:00 do 20:00

Według informacji, jakie można pozyskać w sieci Getin Bank w ramach infolinii działa przez całą dobę 7 dni w tygodniu, ale tylko dla klientów indywidualnych. Jakie sprawy można załatwić, dzwoniąc na podany numer telefonu do tej instytucji? Przede wszystkim takie, jak:

  • Blokada/odblokowanie kart płatniczych;
  • Zapoznanie się z aktualną ofertą banku;
  • Potwierdzenie operacji płatniczej.

To jednak tylko podstawowe sprawy, jakie można załatwić za pośrednictwem mobilnych doradców Getin. Infolinia jest dobrym rozwiązaniem, w ramach którego istnieje szansa na załatwienie wszelkich spraw niecierpiących zwłoki np. podczas nieautoryzowanego dostępu do rachunku indywidualnego lub firmowego.

Infolinia Getin Bank

Posiadając konto osobiste w tej instytucji, można sprawnie nim zarządzać nie tylko przez bankowość Internetową, mobilną, ale także za pośrednictwem infolinii. Ze względu na rodzaj obsługi w Getin Noble Bank infolinia dzieli się na kilka podstawowych działów obsługi klienta.

infolinia

Dla klientów indywidualnych

+48 664 919 797 (dla klientów z polski)

+48 32 604 30 01 (z zagranicy)

Czas dostępu: przez całą dobę 7 dni w tygodniu

infolinia

Dla klientów biznesowych i sektora publicznego

+48 608 019 700

Czas dostępu: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00

infolinia

Zastrzeganie kart

+48 32 604 31 61

Czas dostępu: przez całą dobę 7 dni w tygodniu

Getin Bank – adres korespondencyjny

W przypadku Getin Bank adres korespondencyjny wygląda następująco:

Getin Noble Bank SA

Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C

00-843 Warszawa

Wszelką fizyczną dokumentację oraz wnioski można przesyłać bezpośrednio na powyższy adres, dzięki czemu wszystkie sprawy związane np. z kredytem hipotecznym mogą zostać zrealizowane znacznie szybciej.

W jakich sprawach można kontaktować się z bankiem Getin?

Z tą instytucją można nawiązać kontakt przede wszystkim na kilka sposobów, a mianowicie;

  • Telefonicznie;
  • Osobiście w wybranych oddziałach;
  • Za pośrednictwem bankowości Internetowej lub mobilnej.

To trzy możliwości, które umożliwiają kontakt z Getin Bank – infolinia. Telefon podany na stronie Internetowej banku zawsze jest aktualny, a w konkretnych sprawach warto wybierać numery kierunkowe do danych działów finansowych. Dla osób posiadających konto firmowe lub osobiste dostępne są takie usługi, jak:

  • Aktywacja, blokada lub odblokowanie kart płatniczych;
  • Autoryzacja przelewu;
  • Zlecenie transakcji płatniczej;
  • Odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej;
  • Przedstawienie aktualnej oferty produktów finansowych.

Co więc można zyskać, będąc stałym klientem Getin Bank? Kontakt – infolinia to wygodne rozwiązanie, które pozwala na szybkie załatwienie najistotniejszych spraw nawet w sytuacjach kryzysowych. W dostęp do pomocy doradców przez całą dobę to główny atut infolinii tego banku.

Infolinia Getin Bank – opinie

Według opinii konsumentów na temat funkcjonowania infolinii banku Getin warto wiedzieć, iż większość z nich wskazuje głównie na:

  • Dogodne godziny pracy infolinii;
  • Krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem;
  • Możliwość załatwienia niezbędnych spraw od ręki;
  • Prosta autoryzacja.

Warto więc zostać klientem tej instytucji finansowej i korzystać z wielu możliwości kontaktu. Zarówno infolinia, jak i osobista wizyta w oddziale Getin to dobry pomysł na załatwienie ważnych spraw związanych z bankowością.

getin sesje
getin swift
getin zamknięcie konta
5/5 - (1 oddanych głosów)