Z mBank kontakt możliwy jest na kilku kanałach w zależności od działu, z którym dany klient pragnie się skontaktować. Numer telefonu do mBank dostępny są na stronie internetowej, a także w placówkach i aplikacji mobilnej. Infolinia przeznaczona jest zarówno dla klientów banku, jak i nowych osób, które chcą dopiero skorzystać z oferty. Telefonicznie mBank umożliwia załatwienie większości spraw związanych z prowadzeniem rachunku, spłaty kredytu oraz ewentualnych problemów z funkcjonowaniem bankowości internetowej.
mBank infolinia jest dostępna w przypadku braku dostępu do swojego konta, problemów z aplikacją, a także w razie chęci zablokowania karty płatniczej. mBank kontakt telefoniczny możliwy jest wyłącznie w godzinach pracy placówek lub przez całą dobę w przypadku usługi mlinia. mBank kontakt w nagłych jest możliwy poprzez panel serwisowy dostępny przez całą dobę. Pracownicy działu mBank infolinia to wykwalifikowana kadra, która posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta. Dzięki temu kontaktując się z działem obsługi, można liczyć na fachowe doradztwo oraz szybkie rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem aplikacji lub bankowości elektronicznej.
Dla klientów indywidualnych i firm
+48 42 6 300 800 (tel. stacjonarny)
783 300 800 (komórka)
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
Private Banking
801 333 555 (komórka)
801 637 666 (zastrzeżenie karty)
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
MSP i korporacje
+48 22 829 01 12 (zastrzeżenie karty)
801 273 273 (ogólna infolinia)
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
mBank adres korespondencyjny
E-mail: [email protected]
Sekretariat: +48 22 829 00 00
Skrzynka pocztowa:
mBank S.A.
Bankowość detaliczna
Skrytka Pocztowa 2108
90- 959 Łódź 2
W celu skontaktowania się z mBank obsługą klienta należy wykorzystać jeden z dostępnych telefonów, który podany jest wyżej lub na bezpośredniej stronie banku. Dla osób, które posiadają mBank konto, dostępna jest całodobowa infolinia, przez którą można zastrzec karty, odzyskać dostęp do bankowości internetowej oraz zaciągnąć mBank kredyt gotówkowy. Na stronie mBank, telefon do każdego działu podany jest w osobnej zakładce tak, aby umożliwić klientom łatwe odnalezienie prawidłowego numeru. mBanku infolinia funkcjonuje całą dobę, by zapewnić swoim klientom najwyższą jakość świadczonych usług. Warto skorzystać z możliwości kontaktu z bankiem w sytuacjach awaryjnych, ponieważ pozwala to zapobiegać kradzieżom i stale ulepszać system informatyczny, który jest prowadzony w przedsiębiorstwie. Bankowość internetowa to najczęstszy powód, przez który klienci indywidualni oraz instytucje dokonują kontaktu z call-center mBanku.