bank mbank

Bank mBank funkcjonuje na polskim rynku już od ponad 20-lat, przez które zgromadził spore doświadczenie. Wszelkie osiągnięcia, które zostały zrealizowane przez instytucję, są wynikiem najwyższego poziomu standardu obsługi klienta i prowadzenia prywatnej bankowości. mBank realizuje rozwiązania finansowe zarówno dla wymagających, zamożnych klientów, jak i klasycznych użytkowników. Bank dostarcza najwyższe jakościowo usługi, które zyskują duże uznanie wśród obecnych konsumentów co przekłada się na pozytywne opinie o mBank. Marka stawia na stały rozwój, dlatego jako jedna z nielicznych udziela się prospołecznie, bierze udział w zbiórkach charytatywnych oraz inwestuje w stały rozwój swojej oferty poprzez wdrażanie coraz nowszych rozwiązań technologicznych. Firma zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa dla swoich klientów, dzięki zastosowaniu skomplikowanych algorytmów zabezpieczeń dla bankowości online.

Jakie produkty oferuje mBank?

KREDYTY

mbank kredyt gotówkowy
mbank kredyt hipoteczny
mbank kredyt firmowy
mbank kredyt konsolidacyjny

KONTA / OSZCZĘDNOŚCI

mbank konto oszczędnościowe
mbank konto osobiste
mbank konto walutowe
mbank lokata
mbank konto maklerskie
mbank konto firmowe

INNE

mbank infolinia
mbank sesje
mbank swift
mbank jak zamknąć konto

ODDZIAŁY W TWOIM MIEŚCIE

mbank oddziały

mBank – Historia firmy

Przedsiębiorstwo już od wielu lat jest pionierem innowacyjnych rozwiązań finansowych. Warto wspomnieć, że marka finansowa stworzona przez założycieli funkcjonuje już od 1992 na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a samo stworzenie marki miało miejsce w 1986 roku. mBank jako jeden z pierwszych wkroczył w prowadzenie bankowości internetowej w Polsce. Ujednolicenie przedsiębiorstwa pod względem oferty oraz nazwy nastąpiło w 2013 roku. Na przełomie 2014 i 2015 roku firma nawiązała stałą współpracę z Orange oraz grupą AXA. W przypadku mBank, informacje które są warte uwagi jest to, że bierze on udział w licznych zbiórkach charytatywnych oraz udziela się prospołecznie. 

mBank – wartości instytucji

Idea tej instytucji finansowej składa się z 5-ciu podstawowych zasad. Pierwszą z nich jest profesjonalizm, na który stawia się duży nacisk już od pierwszych dni funkcjonowania na polskim rynku. Kolejnymi aspektami będącymi podstawowymi doktrynami działania przedsiębiorstwa jest zaangażowanie i upraszczanie, co w skrócie oznacza stałe dążenie do poprawy komunikacji z klientem. Dwie ostatnie zasady dotyczą mocnego patrzenia w przyszłość ze względu na rozwój technologiczny, a także stałe myślenie z klientem, które opiera się na dobrej komunikacji i ustalaniu warunków współpracy. W przypadku mBanku opinie mają kluczowe znaczenie, dlatego praca na podstawie tych 5-ciu składowych zasad szczególnie wpływa na jego renomę i wizerunek w oczach klientów. Rozwój bankowości tej instytucji jest mocno związany z analizą potrzeb klientów, a dzięki odpowiedniej komunikacji pozwala to znacznie przyspieszyć procesy rozwoju oferty finansowej. 

mBank – korzyści z usług mOkazje

W przypadku usługi zwanej mOkazje można powiedzieć, że jest to innowacja na rynku, która cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Program umożliwia uzyskanie licznych zwrotów części wydanych pieniędzy na swoje zakupy – także przez internet. Warto wiedzieć, że pełna lista sklepów, które nawiązują współpracę w ramach zwrotu, jest dostępna w serwisie transakcyjnym, a także aplikacji mobilnej. Ciekawostką jest fakt, że wszelkie zwroty gotówki trafiają bezpośrednio na konto klienta, który aktywował usługę w bankowości online.

Dlaczego warto skorzystać z mBank?

W przypadku firmy mBank opinie użytkowników mówią jasno, że oferta banku jest przejrzysta i zdecydowanie warta uwagi. Ze względu na wysoki poziom obsługi klientów, indywidualnie dostosowywaną ofertę finansową,
a także liczne filie na terenie całej Polski, można stwierdzić, że to jedna z nielicznych instytucji, która daje tak duże możliwości. Zdecydowanie warto zainteresować się współpracą z tą marką i sprawdzić liczne korzyści, które mogą z niej wynikać. Oferta banku dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb konsumenta, dzięki czemu staje się atrakcyjną alternatywą dla innych instytucji finansowych funkcjonujących na rynku. Ze względu na wieloletnie doświadczenie marki we współpracy z klientem indywidualnym i biznesowym, można mieć pewność, że jakość świadczonych usług będzie na najwyższym poziomie.

mBank – komunikacja z klientem

W przypadku mBanku komunikacja możliwa jest poprzez Messengera lub dedykowaną aplikację banku. Klienci, którzy preferują inną formę kontaktu, mogą skorzystać z telefonicznej obsługi lub udać się bezpośrednio do oddziału znajdującego się w każdym większym mieście. Infolinia dostępna jest dla klientów przez wszystkie dni robocze od godziny 10:00 do 18:00. Warto zauważyć, że konsultanci dokładają wszelkich starań, aby udzielić rzetelnych informacji i rozwiązać nawet najbardziej skomplikowany problem.