ING aplikacja to doskonały sposób na łatwe zarządzanie finansami, planowanie wydatków i komfortowe płatności za pomocą kilku kliknięć. Z takiej możliwości mogą korzystać stali klienci banku, którzy posiadają konto osobiste. Wystarczy urządzenie mobilne z dostępem do internetu, aby zupełnie za darmo cieszyć się szeregiem korzyści, jakie oferuje aplikacja Moje ING. 

mojeing mobile

Pobierz aplikacje ing na urządzenia z iOS i Androidem

— Pobierz z App Store

— Pobierz z Google Play.

Aplikacja ING – najważniejsze informacje

ING wprowadza szereg różnorodnych możliwości dla stałych klientów w banku, dzięki którym możemy z łatwością zarządzać domowym czy firmowym budżetem. Jedną z nich jest apka ing, dostępna zupełnie za darmo. Za jej pośrednictwem możemy planować płatności, szybko sprawdzać stan konta, ustalać cykliczne przelewy (np. spłaty rat kredytu czy pożyczki na dowód). Dodatkowo, mojeing mobile to doskonały sposób na szybkie składanie wniosków, np. o 500 +, a także miejsce, w którym bezpiecznie przetrzymamy kody na tanie zakupy i ważną dokumentację. 

Jakie usługi umożliwia ING Aplikacja?

Szybkie płatności online 

 Za pomocą aplikacji banku możemy z łatwością płacić za zakupy stacjonarne i zlecać płatności online. ING apka umożliwia nam płatności za pośrednictwem karty zbliżeniowej Visa  lub Mastercard w telefonie, Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay. Dostępny jest też oczywiście blik ing

Visa zbliżeniowa w telefonie Mastercard zbliżeniowa w telefonie Apple Pay Google Pay Garmin Pay BLIK
Płatności zbliżeniowe TAK TAK TAK TAK TAK NIE
Wypłaty z bankomatów TAK NIE TAK TAK TAK TAK
Zakupy online TAK NIE TAK TAK NIE TAK
Płatności wielowalutowe TAK NIE Tylko z kartą Visa zbliżeniowa Tylko z kartą Visa zbliżeniowa Tylko z kartą Visa zbliżeniowa NIE
Wpłata gotówki na konto NIE NIE NIE NIE NIE TAK
Wypłaty i wpłaty na konto oszczędnościowe NIE NIE NIE NIE NIE TAK

Moje ing aplikacja do wygodnych przelewów

Posiadając konto bankowe ing i używając aplikacji, możemy z łatwością zlecać przelewy standardowe, ekspresowe, przelewy BLIK na numer telefonu. Dostępne są także przelewy wielowalutowe, np. przelew w 18 walutach do odbiorców na całym świecie, przelew SEPA w walucie EURO, przelew własny walutowy, a także możliwość skorzystania z kantoru online. Klienci korzystają także z poleceń zapłaty np. za czynsz czy prąd, stałych zleceń oraz z regularnych form inwestycyjnych. 

Stan konta bez logowania i powiadomienia o zmianie salda

W ING aplikacja mobilna nie wymaga logowania w celu sprawdzenia salda w wartości procentowej lub w formie kwotowej. Możemy skorzystać z powiadomień Push, które poinformują nas o każdej zmianie w saldzie. W jednym miejscu mamy także pełną historię transakcji, a także możemy podpiąć kilka kart czy kont, dzięki czemu z łatwością zarządzamy wszystkimi finansami. 

Dodatkowe funkcje w aplikacji Moje ING

Szybkie płatności za miejsca parkingowe. W aplikacji mobilnej banku ING łatwo zapłacimy postój na wybranym parkingu bez konieczności szukania parkomatu. 

Opłaty za autostrady. Automatycznie zapłacimy za przejazd autostradą, wybierając konto, z którego mają zostać pobrane środki. 

Wnioski rządowe. ING umożliwia także złożenie wniosku o 500 plus w aplikacji, a także wnioskowanie online o Dobry start (300+) na wyprawkę szkolną.

Formalności urzędowe. Za pomocą aplikacji mobilnej ING założymy Profil zaufany, dzięki któremu załatwimy wszystkie ważne sprawy bez wychodzenia z domu. Ponadto, możemy skorzystać z potwierdzenia tożsamości online dzięki mojeID i eID, a także sprawdzić dane i składać wnioski do ZUS-u za pośrednictwem PUE ZUS. 

Przetrzymywanie ważnych plików i dokumentów. W jednym miejscu zapiszemy ważne informacje i dokumenty, np. zeznania podatkowe PIT czy faktury. Sprawdzimy też alerty i raporty Biura Informacji Kredytowej oraz przechowamy paragony i kody zniżkowe do sklepów. 

Doładowania. Moje ING to także szybki sposób na doładowanie telefonu naszego lub naszych bliskich oraz zasilanie kont na platformach, np. Netflix, Spotify. 

Kontakt z Obsługą Klienta. Możliwy jest także kontakt ing za pomocą czatu lub rozmowy telefonicznej. 

5/5 - (1 oddanych głosów)